Ağlamak, ağlayabilmek, bir rahatlama şekli midir, ağlayınca deşarj olabilir mi insan?

Ağlamak da gerekli bazen, ya ağlayamayacak kadar hissizsen, kalbin alev alev yanarken ruhun çırpınıyorsa, ağlamayı bile beceremediysen..

Ağlayabiliyor musunuz rahatlıkla?
Ağlamak, ağlayabilmek, bir rahatlama şekli midir, ağlayınca deşarj olabilir mi insan?
Ağlamak, ağlayabilmek, bir rahatlama şekli midir, ağlayınca deşarj olabilir mi insan?
Cevapla