Arkadaşlar çok negatif ve pasif biriyim? Nasıl pozitif ve aktif olabilirim? Ciddi yapım var? Olumsuz düşüncelerden kurtulmak?

Arkadaşlar çok negatif ve pasif biriyim? Nasıl pozitif ve aktif olabilirim? Ciddi yapım var? Olumsuz düşüncelerden nasıl kurtulurum? Çok asosyalim ve utangaçlıkta var. Nasıl kurtulurum?
Arkadaşlar çok negatif ve pasif biriyim? Nasıl pozitif ve aktif olabilirim? Ciddi yapım var? Olumsuz düşüncelerden kurtulmak?
Cevapla