saçmalamak benim işimdir genelde ama bazen sevmediklerimin yanında dikkat ederim, heleki sevdiklerim varsa kimse tutamaz sabaha kadar saçmalarim ve o kişiler degerlidir benim için sizinde var mı yaninda özgürce saçmaladıgınız insanlar...
Hayatınızda yanında saçmalayacagınız kadar samimi oldugunuz insanlar varmi?
Şu an yok. Abimin yanında eskiden saçmalıyordum arda da yapıyorum ama eskisi gibi değil. Sanırım saçmalayacak kadar rahat olduğum biri yok hayatımda. Hiç. Ağlattın beni. Mutlu musun
En İyi Cevaplar