Genel kültürüm, bilgi birikimim ve konuşma becerim yok. Ne yapabilirim?

Ben çok içe kapanık, depresif biriyim. Hayattan zevk almam. Birçok şey ilgimi cekmez. Hic hobim yok. Tam ot gibiyim yani. Konuşurken işte, hani, yani, ee lerim ve duraksamalarim çok fazla oluyor. Bir de entellektüel birikimim hiç yok. Genel kültürüm yok hic bir konuda :( Mesela lisans okuyorum ama bölümümle alakali sorulara bile cevap veremem çünkü aklimda kalmiyor hicbir şey. Zaten yaşıma göre biraz küçük gibi davraniyorum 23 yasimda hala tek başıma iş yapamam çok tirsak biriyim. Kocaman bir birey olduğumu daha kendim bile idrak edememisim.
Bana önerileriniz neler? Kitap okumak haricinde?
Genel kültürüm, bilgi birikimim ve konuşma becerim yok. Ne yapabilirim?
Cevapla