AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
234Cevap
İnsanlar kıskanmaya ne kadar da meraklı bırakın kendi haline adamı kıskananların demekki güven sorunu var seven insan kısıtlamaz kıskanmaz vs
Yani onun için ortalama bir şey bulmak gerek. Birde etraftaki insanların bakışı, laf atmaları, tavırları vs adamı katil bile eder mazallah :)
Yanında güzel birinin olması senin ozguvenini yerine getirir. Kimsenin sahip olamadığına sahipsin. Bu Adriana Lima'nın , Gigi Hadid'in yanında sevgilin olarak gezmesi gibi bir olay :)
Sexy bir ese sahipsem eğer, bu benim ondan üstünlüğümü gösterir. Gör, neymişim ki herkesin istediği sexy bir eşe sahibim.
kıskançlıkla hiç bir şeyin çözüleceğini düşünmüyorum. karşılıklı güven gerekiyor. insanın karşısındakine güvendiği kadar kendine de güvenmesi şart.
Sevdiğine bağlıysa ve ben yanındayken sıkıntı olmazda tek sıkıntı yanlızken sapların onu bekar zannedip yanaşıp rahatsız etmesi
seksi kadin yoktur
kendini seksi gostereb ve gostermeye calisan kadin vardir beyinsiz ya ra tiklar sizi
Bugüne dek tüm sevgililerimi seksi kadınlardan seçtim, hiç bir zararı yok. Sadece spor yaparak yetebilmeniz kafi.
Seksi bir eş onunla ilgilenen çok sayıda kişiden seni seçmiştir. Bil ki çaresizlik değil bunun sebebi. Birde kişilik bozulmamış ise on numara.
Ulan ülke bebek tecavüzcülerinden bayanlara yapılanlar la sarsılıyor sizde inadına böyle şeyler yapıyorsunuz
Büyük ihtimal dikkat çekmesi olur.
güzel ve seksi olabilir... gözü dısarda olmayıp kendini bildikten sonra giyiminide abartmadıktan sonra sıkıntı yok
Seksi kadın erkeğe bir lütufdur. Değerini bilmek gerekir.
Ben bu yüzden çok aşırı güzel/seksi kızlardan ziyade orta halli kızları seviyorum :D
C şıkkı,
Ben misal çok kıskançım ama kısıtlamak kişiliğimde yoktur ve önemli olanda o beni bilmeli bende onu bilmeliyim.
Güzel olması önemli değildir. Akıldır benim için önemli olan olsa da kısıtlamam onun özgürlüğü yaşamı tabi ilişkimiz için bazı şeyler olmak zorunda
Hic bir sey yapmam herkes kendi hayatinda iyi 😏😏
Yanina yakisma çabası içine girebilir, bu da psikolojik olarak kişiyi yipratabilir.
öz güven sahibi kadın böyle saçma sapan şeylere girmez , kezbanlar arıza çıkartabilir
onu öyle bir mutlu ederim ki benden başka gözü kimseyi göremeyecek hale gelir ki normalde benim sevgilerim de taş ama ben ayriliyorum😉😄
mutlu ettikten sonrami ayriliyosun 👍😀😀
Sen bir bamyaya benzemiyosun o nasıl olucak
@Eneshzrc enes helal güldürdün beni :D
Dkkdkdkddk
sizin mutlu dediğiniz yatak mı lan azıcık aklınız salissin beni bilen bilir benim verdiğim değeri hiç bir kadın vermez sadık olmak sevmek güldürmek her an yanında kötü iyi gününde siz biraz adam olun sonra gelin karşıma şimdi de ben gülüyorum sizin gibilere çünkü siz bu kadarsnz😂😂😂😂😂zavallilarrr ezikler
Seni hemen yatagamı attılar bune hırs sinir herşey tabi yatak degil ama heryer oraya çıkar
sen hadi ordan git beni değil senin ananini atmışlar ya kasari
Sevdiğim erkeğe tutumum tipine göre değişmez. Boş boş komplekslere girecek biri değilim.
Gerek yok öyle şeylere.
Hanımefendi olması daha ilgimi çekiyor.
ben tam bir hanfendiyim kardeş😂😂🤗😆
@gizzeemlii Evlennbiliriz o zaman bir ara, hatırlatın bana bu durumu.
hahahha tamam
bende ona yakışmaya çalışırdım altta kalmamak gerekir diye düşünürüm 😁
Öyle bir eş beni köle gibi kullanır sömürür her istediğini yaptırır...
Ne kadar saçma, eşin olacak kişi karaktersizse aldatır güzellikle alakası yok bunun.
Benim olan kadın benim için seksidir zaten. İllaki mankenlik ajansına bağlı olmasına gerek yok.
zaten genelde seksi insanlar seksi insanlarla birlikte o yüzden sorun yok
bence yanlis bir dusunce
genelde böyle davul bile dengi dengine diye bir laf var
sen simdi bosver davulu zurnayi bu konu farkli ucu acik yani
kişiden kişiye değilişir eğer onun için özel olduğumu hissettirirse hiç bir sıkıntı kalmaz
Dert etmem kendime. En fazla kaybederim yenisi gelir :))
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir ;)
Hiçbir tehlikesi yok. Kendine güvenmeyen adam onun eşi olmayacak.
yüzü güzel esmer tenli ve parlak uzun boylu olsun kasli olmasin efendi olsun kardeşim olmasin
Seksi olucakda bana seksi olucak herkese kıç baş sallarsa zaten öyle bir eş olmaz. biraz kendi giyimine çeki düzen vericek
Aşırılığın lüzmü yok be gülüşleri benim olsun kafi kafalar uyuştuktan sonra
Seksi bir kadına sahip olmanın tehlikeleri ne ise? onlardır...
neden böyle saçma soruların bildirimi geliyor anlayamadım
İyi bir yanı varsa o da surekli gözünün önünde güzel birinin olması
bu karşı tarafında kendine olan ozguveniyle ve karakteriyle alakalı bir durum
sadece seksi olması yeterli değil dikkat çekmesi için
Desene benim kafam hayat boyu rahat geçecek diye :D
Seksi es ile ben de sexilesirim Seksi seks gcinir gideriz be :)
kahkaha attım
guzelmis iyi seni guldurmek benim icinde guzel baya :)
Uydusu olurum. Peşinden ayrılacağımi sanmıyorum 😄😄
Tabii ki katılıyorum bu yüzden çirkin biriyle evlendim ve ben fazlasıyla güzelim kıskançlık krizlerine giriyor bazen ben ise rahatım bana tapan bir eşim var ve onu seviyorum
Esini cirkin diye nitelendirnen ne kadar dogru?
Yohh artık 😂😂
Çirkin kardeşim göz var nizam var sana ne ayrıca kıskandın mı
Varr artık @BarışKskn
hıh haspam :D
Allah mesut bahtiyar etsin ne diyim ki 😅
Aldaymsi daha kolay olur cunkh her zaman daha iyilerini ister
İki kişide seksiyse sıkıntı olmaz ben o yönden rahatım
Peşinden ayrılmaz, uydusu gibi oluruz. Kendi hayatımızı kenara bırakırız.
Benim psikolojimi bozmuyoda benim adamin psikolojisi bozuluyo😁
Ooooo😊
Kadınlar bu yüzden mi yakışıklı erkekler istemezler. Kesin aldatır gözüyle mi bakıyorlar
sürekli arar yerli yersiz gökyüzüne baksan ne var orda der
Kanına su karışmamışsa ateşle bile yaklaşabilirsiniz.
Şimdi bir de bunun farkındaysa egosu seksiliğini aşar peki ben bununla uğraşır mıyım? :)
uğraşmazsın :)
seksi olmasına gerek yok ben beğeneyim başkası beğenmesin sonucda ben evlencem
Size aldatma garantisi sunar. İnsan en temel iç güdülerine bir yere kadar karşı koyar.
mantıklı özgüven senden üstün birinin yanında sıfırlanıyor üzgünümsü kötü bir his
özgüveni düşük insanlar güzel/yakışıklı sevgili bulmasın o zaman ne diyelim
Özgüveni boşver de ya onlar bizi buluyorsa
@Tuğbaaa_ paranoya yapmayın o zaman keyfinize bakın
Peki
her zaman korkarsın, gözler üzerinde olur, her istediğini sana yaptırır, cazibesi etkisi sana rekabeti getirir. egolu olur, kıskançlıklar, güvenememe onun yanında kendini sürekli aşağıda hissedersin.
seksı bır eş çok guzel olur ona taparım benı cok mutlu eder ama dısarı gelınce bakan çok olur ama yapacak bırsey yok ökuzde trene bakıyor ama bınemıyor
Haklısın 😊👍🏻
öyle bir eşim olursa bu konuyu tartışırız benim manitalarla ben sabahları sakal traşı oluyodum bitanesi hatta aşkım ben akşam ocağa gidicem dedi hilal bıyık bırakmıştı
Eğer beni seçmişse kendimi değişmem ama çok kıskanırım 🙈
Ben çok kıskanırım kafasına çuval sokup gezdiririm neticede benimmmmmm
Bu kendine güven medin anlama gelir bence t😀😀
Güzelmiş çirkinmiş ne farkeder?
Aldatmak karakterlerinde var 🎶🎶
Şuna tehlike demek yerine, dezavantaj deseydik olmamıydı 🤔