Ayrıldık, biz yokuz, umutlanma dedi. Ya bir türlü anlam veremiyorum

arkadaşlar sizce bu neyin göstergesi sevgilimle ayrıldık o ayrıldı daha doğrusu ben gel barışalım konuşalım yok olmaz bitti biz yokuz boşuna umutlanma dedi bende üstelemdim tamam dedim ama 2 gündür karşıma çıkıp duruyo onu umursamaz davranıyorum mutluymuş gibi yapıyorum ve 2 gündür iş çıkışı hep karşımda ne yapmaya çalışıyor kafayı yiycem ama onu görünce hep görmezden geliyorum onsuzda mutluymuş gibi yapıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
?
Güncellemeler
+1 yıl
offffff
Ayrıldık, biz yokuz, umutlanma dedi. Ya bir türlü anlam veremiyorum
Cevapla