Hani bizde fal bakmayla ilgili bir söz vardır “Fala inanma ama falsızda kalma”. Tabi biraz mizahi bir yaklaşım içeren bu söz hangi durumlarda kullanılır ayrı bir konudur. Ülkemizde burçların bir fal olup olmadığı tartışıla dursun şimdide burçlar yardımıyla yapılan yorumların ne derece doğru olduğu tartışılmakta. Burçlarla ilgili birçök yorum yapılmakta hatta bu konunun bilimsel olup olmadığı bile tartışma konusu olmaktadır. Peki sizin burçlar hakkında fikriniz nedir?
Burçlara inanır mısınız? Burçlar hakkında ki fikirleriniz nelerdir?
Ey iman edenler! (Aklı örten) içki (ve benzeri şeyler), kumar, dikili taşlar ve fal okları ancak, şeytan işi birer pisliktir. Onlardan kaçının ki kurtuluşa eresiniz. MAİDE Suresi 90. ayeti
ayrıca burçların özelliklerine baktığınızda hiçbir burç ile ilgili aşağılayıcı kötü özellik göremezsiniz, insanların sadece iyi özelliklerinden bahsedip kitle topluyorlar, ama gerçek öyle değil
Ben inanırım başak burcuyum bütün özelliklerino taşırım hatta burçlarla yakın ilgilenen birisiyim hepsiyle olmasada günlük yorumlara felan bakmaya calisirim
En İyi Cevaplar