• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Devamlı bir yarış ve kazanma zorunluluğu hissediyor musunuz?

MysteryLady
MysteryLady Takip Et
FenomenGuru Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
11
Yapay Zekaya Sor
Devamlı bir yarış ve kazanma zorunluluğu hissediyor musunuz?
Devamlı bir yarış ve kazanma zorunluluğu hissediyor musunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • LeeJongSuk
    LeeJongSuk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 55%
    +1 yıl

    Kesinlikle hissediyorum. Hatta buna mecbur bırakıldığımızı düşünüyorum. Ben hep bir yarış ve kıyas içinde büyüdüm mesela ailem hep daha iyisini yap daha iyisini yap diye diye büyüttüler biraz beni bu beni bir süre derslerden soğuttu. Üniversite sınavına hazırlanırken yaşadığım stres ve sonrasında yaşadığım başarısızlık beni bir an düşünmeye itti benim amacım bunca zaman başarılı olmaktı artık amacım yok gibiydi her şey bitti diye düşünmeye başlamıştım. Sonra kendimi toparladım bu sene tekrar deneyeceğim ve bu sefer kimse için değil kendim için çalışacağım artık kimseyle kıyaslanmak veya eleştirilmek de istemiyorum umrumda da değil zaten

    1
    16 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      En güzeli kendin bunun farkına varman çok hoş. Her şey gönlünce olur umarım. :)

      Yorumla
    • LeeJongSuk
      LeeJongSuk
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :) İnsanları memnun etmek çok zor gerçekten. İnsan kaybettiğinde de birşeyler öğrenmeli. Herkes kazanma peşinde kaybettiğinde sana zavallı gözüyle bakıyorlar ama bu çok yanlış bence.

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Çok haklısın. Önemli olan senin ne istediğin? Neyin seni mutlu ettiği? Bunu biliyorsan eğer başka bir şeye ihtiyacın yok. Önemli olan mutlu olman.

      Yorumla
    • LeeJongSuk
      LeeJongSuk
      +1 yıl

      Kesinlikle. Herkes başkalarının seçimlerine saygılı olmalıdır. Beğenmediğine burun kıvırmamalı veya yargılamamalıdır. Herkesin birbirine saygı duyduğu bir günde görüşmek üzere :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      İnsanlar saygı duymayı öğrenecek kadar medenileşir mi bilmem ama sen mutluluğun peşinden git. :D

      Yorumla
    • LeeJongSuk
      LeeJongSuk
      +1 yıl

      Öyle yapacağım.

      Yorumla
    • LeeJongSuk
      LeeJongSuk
      +1 yıl

      Peki ya sen? Yarışta gibi hissettin mi hiç kendini?

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Hissettim tabi. Hep daha iyisini olmalıymışım gibi. Sonra mutlu olmadıktan sonra bir anlamı olmadığını fark ettim. :D

      Yorumla
    • LeeJongSuk
      LeeJongSuk
      +1 yıl

      Ne güzel. Bazılarının anlaması için bizim gibi uzun zaman mücadele etmesi gerekiyor demek ki.

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Anlamış olman güzel hiç farkedemeyen var. :D

      Yorumla
    • LeeJongSuk
      LeeJongSuk
      +1 yıl

      Haklısın. Onlar da umarım bir gün fark eder. Peki mutlu musun bari? Yani mutlu olduğun konuma gelebildin mi?

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Çok az kaldı :D

      Yorumla
    • LeeJongSuk
      LeeJongSuk
      +1 yıl

      Hadi bakalım göreyim seni :) İnşallah ben de gelirim dediğim gibi tekrar sınava girmem lazım. Hayırlısı artık.

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Gir ve mutlu olacağın bölümü kazan. Bu sefer kendin için yap bunu. Hakkında hayırlısı olsun. :D

      Yorumla
    • LeeJongSuk
      LeeJongSuk
      +1 yıl

      Amin teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Rica ederim :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Ansur
    Ansur Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 43%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Kendimle yarış içindeyim. Böyle mutluyum, olabildiğimin daha fazlasına kadar iyi olabilmek iyi bir şey. Bunun meyvelerinide fazlasıyla alıyorum. Aslan - Ceylan masalındaki aslan gibi.. Aslan olmadıktan sonra hayatın pek bir anlamı yok.

    1
    14 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Herkesi aslan olmak mutlu etmez. Toplum mutlu olmak için aslan olmak gerektiğini söyler. Mutlu olmak için çoğu insan savaşır ama sonunda tükenirler.

      Yorumla
    • Ansur
      Ansur
      +1 yıl

      Aslan olmak ile aslan olma zorunluluğu farklı bir şey. Aslan olmaya zorundaysan eninde sonunda tükenirsin ve mutsuzluğa kapılırsın. Ceylanda rekabet içerisindedir, hayatta kalma anlamında , aynı rekabette aslanda vardır. Ama aslanı avcı yapan aslanın yaşam tarzı ve karakteridir. Karakterin ve yaşam tarzın aslana uygun olmadığı halde aslan olmaya zorundaysan mutsuzluk kaçınılmazdır.

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Çok güzel anlattınız bundan bahsediyorum. Aslan olmak mutlu olmak demek değildir.

      Yorumla
    • Ansur
      Ansur
      +1 yıl

      Evet. Bir de her yarış atı bir aslan etmiyor. Yarış atlarının kendini aslan sanması da ayrı bir durum.

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Onlar ne olduklarını bilmiyorlar ki çözsünler. Onlara koş diyorlar onlarda koşuyor. Ne olduklarını sorgulama gereksinimi duymuyorlar.

      Yorumla
    • Ansur
      Ansur
      +1 yıl

      dat lagertha !

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Lagertha aslan :D

      Yorumla
    • Ansur
      Ansur
      +1 yıl

      Evet, işte Lagertha ! dedim bende :)) Aslan hatun yahu bir tane bir tane :)))

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Bir taneyse işiniz zor nerden bulacaksınız :D Allah kolaylık versin :D

      Yorumla
    • Ansur
      Ansur
      +1 yıl

      Çıkar elbet yahu :)))

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      İnşallah abisi Ragnarsa bana haber edersin 😂

      Yorumla
    • Ansur
      Ansur
      +1 yıl

      Hiç şüphen olmasın :)))

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Teşekkürler 😂

      Yorumla
    • Ansur
      Ansur
      +1 yıl

      Ricalaarr hanımefendi :)

      Yorumla
  • cileklieinsteiniyum
    cileklieinsteiniyum Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 44%
    +1 yıl

    hayır ama devamli bir güçlü durmak zorundaymiş gibi hissediyorum

    1
    4 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Onu bende hissediyorum. Güçlü olmazsak mutlu olamayız gibi hissediyoruz sanırım.

      Yorumla
    • cileklieinsteiniyum
      cileklieinsteiniyum
      +1 yıl

      Aynen
      çünkü güçlü gorunmeyince üzen üzene

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Aynen öyle. Duygusallığını zayıflık algılıyorlar.

      Yorumla
    • cileklieinsteiniyum
      cileklieinsteiniyum
      +1 yıl

      evet aynen katılıyorum sana herzamanki gibi

      Yorumla
  • DieAnother_Day
    DieAnother_Day Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 47%
    +1 yıl

    Hayır. Keyfime göre ☺

    1
    3 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      En güzeli. :)

      Yorumla
    • DieAnother_Day
      DieAnother_Day
      +1 yıl

      Teşekkürler canım 😘

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Rica ederim :)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

17

Cevap

33

Cevap

  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 42
    +1 yıl

    bir yarış içinde degilim
    öyle kırık düzen bir yoldayım
    gittiği kadar

    1
    1 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Mutlu olduktan sonra en güzeli. Sürekli bir şeyler için yarışmak rahatsız edici.

      Yorumla
  • yakışıklıfilozof
    yakışıklıfilozof Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    Tipik oğlak burcundan dolayı kötümser ve sert biri oldugun için öyle hissetmen normal sende dizginlrri ele gecirmesi çabası var bolca 😸😸

    1
    6 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Burcumu nerden biliyorsun :D

      Yorumla
    • yakışıklıfilozof
      yakışıklıfilozof
      +1 yıl

      Söylemiştin acımasızmışsın falan

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Hafızan müthiş :D

      Yorumla
    • yakışıklıfilozof
      yakışıklıfilozof
      +1 yıl

      Öyledir boğa burcuyum çünkü 🙂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Sende ki inatçılık ondan yani :D

      Yorumla
    • yakışıklıfilozof
      yakışıklıfilozof
      +1 yıl

      Heee o yüzden 🙂

      Yorumla
  • Yengeç_Adam
    Yengeç_Adam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 33%
    +1 yıl

    Vaaay fenomen olmuşsun 😏😏 tebereke 😏😏

    Evet, yarışır hatta savaşırız.

    1
    4 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Teşekkürler. :) Mücadeleye her zaman devam yani. :D

      Yorumla
    • Yengeç_Adam
      Yengeç_Adam
      +1 yıl

      Hayat yarış, savaş, mücadeleden ibaret zaten :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Öyle ama bazen sıkıyor :D

      Yorumla
    • Yengeç_Adam
      Yengeç_Adam
      +1 yıl

      İşte tam öyle bunaldığın anda eşin yanında olacak, sarılacak, saçlarını okşayacak... Soruları karıştırdım yine :p 😂

      Yorumla
  • Kabrax
    Kabrax Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    Ben şimdiden yoruldum valla 😒 şu üniv bitsin çıkıp gidicem bu baskıcı keko ülkesinden.

    1
    1 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Üniversitede daha iş hayatına atılmadan yoruluyorsun. Hiç bitmiyor maraton. İmkanın olursa git rahat edebileceğin bir ülkeye.

      Yorumla
  • 7even7
    7even7 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    Zorunlu hissetmiyorum ama hayatını sürdürebilmen için gerekli..

    1
    1 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Ne yazık ki öyle.

      Yorumla
  • ibrhmtlu
    ibrhmtlu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28 , eic 53%
    +1 yıl

    Rekabetçi olmaklakla alakalı olabilir. Bende çok fazla örneğin yürüyen merdivenden yanımdaki kişiden önce inmek. Asansör kapısını ben açıp ilk önce çıkmalıyım böyle niceleri

    1
    0 Yorumla
  • patentsizim
    patentsizim Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    yarış kazanmak ne zaman bir yarışa katılsam hep zararlı ben oluyorum

    1
    4 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Kaybedenler kulübü üyesi misiniz? :D

      Yorumla
    • patentsizim
      patentsizim
      +1 yıl

      kesinle Allahtan ekk üyesi değilim

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Ek üye olunca ne oluyor ki :D

      Yorumla
    • patentsizim
      patentsizim
      +1 yıl

      evde kalmış kız oluyom nolacadıki :)

      Yorumla
  • Tessera4
    Tessera4 Takip Et
    Yoda Yaş: 27
    +1 yıl

    Resimdeki gibi şeyler için değil. Eğlence için yarışırım sadece. Tıpkı seninle olan yarışmam gibi. :D

    1
    13 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Bir şeyler için mücadele etmeyi seviyorsun :D

      Yorumla
    • Tessera4
      Tessera4
      +1 yıl

      Eğlence için sadece. Hayatın sıkıcılığını bu şekilde birazda olsa atmış oluyorum. Mücadele etmeyi sen de seviyorsun bu arada yalnız değilim. :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Severim diğer türlü hayat çok sıkıcı olur. :D

      Yorumla
    • Tessera4
      Tessera4
      +1 yıl

      Bir fenomenle mücadele ediyorum :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Mücadele etmeye başladığında değildi. Şansına küs yanlış kişiyi rakip olarak seçtin. :D

      Yorumla
    • Tessera4
      Tessera4
      +1 yıl

      Evet en zorunu seçmişim ama bence doğru bir karardı :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Guru olduğumda üzülmeyecek isen bence de. Benden iyi rakip bulamazsın. :D

      Yorumla
    • Tessera4
      Tessera4
      +1 yıl

      Guru olduğunda üzülmeyeceğim, aksine sevineceğim. Çünkü o zaman ben çoktan olmuş olacağım zaten. :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Göreceğiz final çizgisinde el sallayacağım :D

      Yorumla
    • Tessera4
      Tessera4
      +1 yıl

      Fenomen olmanın verdiği öz güvenle daha da iddialı konuşuyorsun. Eskiden bu kadar değildin. :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Senden önce Guru olma ihtimalim arttı. :D

      Yorumla
    • Tessera4
      Tessera4
      +1 yıl

      Maalesef olasılıklar senden yana :D

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Öyle :D

      Yorumla
  • MøtherTeressa
    MøtherTeressa Takip Et
    Bilge Yaş: 27
    +1 yıl

    Kazanmalı falan cümleler beni efkarlandırıyor. Ah ÖSYM flskl

    1
    1 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Yaktın gençliği :D

      Yorumla
  • Nighthawkk
    Nighthawkk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 32%
    +1 yıl

    Yarışmıyorum zaten güzel bir işim var. Para biriktirip kısmet olursa seneye de evleniyorum. Mutluyum gerisi boş.

    1
    0 Yorumla
  • DeathXIII
    DeathXIII Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 30%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    hayır şu an yaşadığın hayat tam anlamıyla buna aykırı ama belki bu da o sisteme karşı kendin olarak galip gelme yarışı bı yerde aynı bokun laciverti

    1
    0 Yorumla
  • JohnDillinger
    JohnDillinger Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    yoo kafama gore takiliyorum kimin neyde birinci oldugu umrumda degil 😃

    1
    2 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      En güzeli. :D

      Yorumla
    • JohnDillinger
      JohnDillinger
      +1 yıl

      tabiiki 😃

      Yorumla
  • EmreCeThug
    EmreCeThug Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 30%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 606 cevap paylaştı.

    Hayatı akışına bıraktımmı geri döndüremiyorsun
    Mecburen..

    2
    0 Yorumla
  • tncz9
    tncz9 Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Üniversiteye başlayana kadar hep o modda devam ettim sonra bunun ne kadar yorucu olduğunu fark edip vazgeçmiştim ama şimdi hangi yol iyi tam bilemiyorum

    1
    0 Yorumla
  • SawCr
    SawCr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Merhaba MysteryLady. Hayat bir yarıştan değil, oyundan ibarettir.

    Devamlı bir yarış ve kazanma zorunluluğu hissediyor musunuz?
    1
    0 Yorumla
  • Evinlevin
    Evinlevin Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 45%
    +1 yıl

    Zorunlu değilim. Olmadım da ama kazanmazsak hep kaybeden oluruz.

    1
    0 Yorumla
  • 3tengeriye
    3tengeriye Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    Hissetmeyenlerin olayi daha kotu. Farkinda bile degiller😓

    1
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    hayır..
    bu hayatı bir kere yaşayacağım..
    ve dibine kadar yaşayacağım..
    muhakkak batacağım tökezleyeceğim, ama dibine kadar yaşayacağım..

    1
    0 Yorumla
  • BELLİSİMA1
    BELLİSİMA1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    hiç bir yarış içinde değilim aksine ölümsüzmüşüm gibi hayatı yavaş ve sindirerek yaşıyorum

    1
    0 Yorumla
  • kuralsizimm
    kuralsizimm Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Hissetmesem bile bir sekilde yaratirim huy bu kazanmak. Hep her zaman.

    1
    0 Yorumla
  • mavimilenaxx
    mavimilenaxx Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    Ya bazı konularda öyle

    1
    4 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Okul konularında özellikle. :D

      Yorumla
    • mavimilenaxx
      mavimilenaxx
      +1 yıl

      Onu kasdetmiştim 😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Öğrenci milleti olarak tek derdimiz :D

      Yorumla
    • mavimilenaxx
      mavimilenaxx
      +1 yıl

      Kesinlikle 😂

      Yorumla
  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    Mentor Yaş: 35
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 25,5b cevap paylaştı.

    Kaybetmeye alisinca hayir.

    1
    5 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Kazanmak için bir şeyler yapıyor musun?

      Yorumla
    • BloodyGamer
      BloodyGamer
      +1 yıl

      Gerek duymuyorum.

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Öyleyse bunun için üzülmemelisin. İnsanlar oturduğu yerden bir şey elde etmiyor.

      Yorumla
    • BloodyGamer
      BloodyGamer
      +1 yıl

      Uzuldugumu kim soyledi?

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Kaybeden olmaktan sıkılmışsın gibi geldi. Rahatsız değilsen zaten sorun yok.

      Yorumla
  • Everesttt
    Everesttt Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Yooo çokta fifimde 🙄😂

    1
    17 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Hayat sana güzel umursamaz insan 😂

      Yorumla
    • Everesttt
      Everesttt
      +1 yıl

      Olduğu kadar 😄

      Yorumla
    • Everesttt
      Everesttt
      +1 yıl

      OOoooo fenomen 😎😎

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Sen Eig oranını evereste taşıyamadın ama KS beni fenomen yaptı :D

      Yorumla
    • Everesttt
      Everesttt
      +1 yıl

      Sorularımda yoktun ama napimmm.

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Takılıyorum :D Sorularında olsam tüm Eigleri verecekmişsin zaten :D

      Yorumla
    • Everesttt
      Everesttt
      +1 yıl

      Olmadığın için yapacak bişey yok :)
      Bende feno olmak istiyorum😈 Nasıl oluyoz. Beni fenomyap 😈😎

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Bende bilmiyorum ki teklif geldi bende kabul ettim :D

      Yorumla
    • Everesttt
      Everesttt
      +1 yıl

      Benim dna'm bozuk yapmazlar 😂😂
      Ne zaman ne yapacağım belli olmaz 😂😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Fenomenlerin herkesle mesajlaşması falan yasak. Ayrıca umursamaz bir tipsin. KS vermez tabi fenomenliği sana :D

      Yorumla
    • Everesttt
      Everesttt
      +1 yıl

      Ne çok şeyler biliyorsun sen 😄 Onlar kim köpek bana yasak koyuyor 😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Söv sisteme banlamasınlar dikkat et :D

      Yorumla
    • Everesttt
      Everesttt
      +1 yıl

      Umurumda olur mu? 😄

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Banlanırsan geri gelir misin :D

      Yorumla
    • Everesttt
      Everesttt
      +1 yıl

      Zannetmiyorum 😄

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Ks geri dönmezsin diye sana dokunmuyor milletvekili misali dokunulmazlığın var :D

      Yorumla
    • Everesttt
      Everesttt
      +1 yıl

      Tabi ne sandın 😎

      Yorumla
  • Nükleerteori
    Nükleerteori Takip Et
    Mentor Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 26,3b cevap paylaştı.

    hayattayızsa ister istemez var

    1
    5 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Evet ne yazık ki. Hayat bir maraton ve biz hep bir şeyler için yarış halindeyiz.

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      sen ne ara fenomen oldun El-Fenomeno?

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Bugün oldum :D

      Yorumla
    • Nükleerteori
      Nükleerteori
      +1 yıl

      gözün aydın

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Beklediğim bir durum değildi ama teşekkürler :D

      Yorumla
  • Raskølnikov
    Raskølnikov Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Yarışları pek sevmem.

    1
    0 Yorumla
  • UvzMemet
    UvzMemet Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    ne yarışı be ben bitiş cizgisinden seyir ediyorum

    1
    0 Yorumla
  • NaTSui
    NaTSui Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    yoo Her zaman yerimi bilirim.

    2
    0 Yorumla
  • MyDiArYdArK
    MyDiArYdArK Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bir yarış içinde değilim

    1
    0 Yorumla
  • İamedyline
    İamedyline Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 34%
    +1 yıl

    Ailem yüzünden

    1
    6 Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Hayat bizi buna zorluyor ne yazık ki.

      Yorumla
    • İamedyline
      İamedyline
      +1 yıl

      Eni sonu kaçacam 😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Kaçma önce okul bitsin :D

      Yorumla
    • İamedyline
      İamedyline
      +1 yıl

      Puff ne yazık. ki 😭😂

      Yorumla
    • MysteryLady
      MysteryLady
      +1 yıl

      Bölümün güzel en azından sık dişini :D

      Yorumla
    • İamedyline
      İamedyline
      +1 yıl

      Az kaldı knks 😂

      Yorumla
  • romantikhaydut1
    romantikhaydut1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    yani, biri bitiyor öbürü başlıyor, hep aynı.

    1
    0 Yorumla
  • 70ler80ler90lar
    70ler80ler90lar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    Hayır, olani yaşıyorum

    1
    0 Yorumla
  • CasanoValı
    CasanoValı Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Hayır hissetmiyorum. Kafama göre yaşıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • ican7
    ican7 Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Ortam olursa yarışırım

    1
    0 Yorumla
  • KayıpKromozom
    KayıpKromozom Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 29
    +1 yıl

    Hayır

    1
    0 Yorumla
  • JessPinkman
    JessPinkman Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,2b cevap paylaştı.

    Hayır hissetmiyorum sülalem rahat

    1
    0 Yorumla
  • Kıvırcık_Cadi
    Kıvırcık_Cadi Takip Et
    Bilge Yaş: 27
    +1 yıl

    Hissediyorum maalesef

    1
    0 Yorumla
  • Achille_
    Achille_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    Hayir

    1
    0 Yorumla
  • Papa_Smurf
    Papa_Smurf Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 32%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 395 cevap paylaştı.

    Yoo..

    1
    0 Yorumla
  • nosolution
    nosolution Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    +1 yıl

    Evet

    1
    0 Yorumla
  • Birazgizliyimaslında
    Birazgizliyimaslında Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Nooo

    1
    0 Yorumla
  • jdjhksjsskjs
    jdjhksjsskjs Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Malesef

    1
    0 Yorumla
  • Realbluee
    Realbluee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Hayır

    1
    0 Yorumla
  • Haddennn
    Haddennn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    +1 yıl

    Evet

    1
    0 Yorumla
  • genetikci18
    genetikci18 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Hayir

    1
    0 Yorumla
  • eхcelleɴт
    eхcelleɴт Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Hayır😂

    1
    0 Yorumla
  • Sevecendir
    Sevecendir Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Hayır

    1
    0 Yorumla
  • Annesinekarışmayan
    Annesinekarışmayan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bazen

    1
    0 Yorumla
  • _-Öcüü-_
    _-Öcüü-_ Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    hissetmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • mehmt33
    mehmt33 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    hayır hissetmiyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    hissetmiyorum

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(35)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Devamlı bir yarış ve kazanma zorunluluğu hissediyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Herkesle yarışma modunda mı yaşarsınız hayatı, kendinize odaklanarak mı? 13 cevap verildi
Çoğu kişi kariyeri için çok fazla hırs yapıp rakip ortamı içinde yarışıyor sizce normal mi? 4 cevap verildi
Koşu bandında koşarken bir yere varamayınca siz de kendinizi kandırılmış hissediyor musunuz? 27 cevap verildi
Şu hayatta kendinize rakip gördüğünüz, kendinizi yarıştırdığınız biri var mı? 24 cevap verildi
Yarış halinde olmamak, insanı tembelliğe iter mi? 22 cevap verildi
Rakiplerinizin fazla olması sizi ürkütür mü, yoksa hedefe odaklanır hırslanır mısınız? 105 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨