Lise 3 te okulu bıraktım açık liseye başlıcam. kaldığım yerden mi devam ederim yoksa baştan mı?

Merhaba arkadaşlar ben lise 3 üncü sınıfta okulu bıraktım. ama tastiknamemi almadım. açık liseye başlıcam kaldığım yerden devam mi ederim yoksa en baştan mi başlarım acil cevaplar misiniz?
Lise 3 te okulu bıraktım açık liseye başlıcam. kaldığım yerden mi devam ederim yoksa baştan mı?
Cevapla