Ortalıkta "sapyoseksuelim" diye gezinen kizlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Tamam tamam anladım önceliğiniz "zeka" kızlarda niye bunu her yerde dile getirme zorunlulugu hissediyorsunuz? Böyle söyleyince daha mı zeki göründüğünüzü düşünüyorsunuz?

Fikrimce bunu dile getiren kızların %80'i özenti ve havalı durduğunu düşündüğü için söylüyor.
Şimdiden "ee sana ne? " diyecekler için cevabım komik oluyorsunuz..

Dipnot: Ben o kelimeden bahsettim yoksa siz yine zeki erkek aramaya devam edin yani..
Ortalıkta "sapyoseksuelim" diye gezinen kizlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla