Tamam tamam anladım önceliğiniz "zeka" kızlarda niye bunu her yerde dile getirme zorunlulugu hissediyorsunuz? Böyle söyleyince daha mı zeki göründüğünüzü düşünüyorsunuz?
Fikrimce bunu dile getiren kızların %80'i özenti ve havalı durduğunu düşündüğü için söylüyor.
Şimdiden "ee sana ne? " diyecekler için cevabım komik oluyorsunuz..
Dipnot: Ben o kelimeden bahsettim yoksa siz yine zeki erkek aramaya devam edin yani..
Fikrimce bunu dile getiren kızların %80'i özenti ve havalı durduğunu düşündüğü için söylüyor.
Şimdiden "ee sana ne? " diyecekler için cevabım komik oluyorsunuz..
Dipnot: Ben o kelimeden bahsettim yoksa siz yine zeki erkek aramaya devam edin yani..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar