Sevgilinizin yanınızda rahat yemek yiyemiyor olması sizi de etkiler mi? Herkes tarafından olmasa bile birçok kişi tarafından sevilmenin formülü nedir? Sizce bunun bir formülü var mı? Yoksa herşey doğallıktan mı geçiyor?
Sizce herkes tarafından sevilen birisi olmanın formülü nedir?
Herkes tarafından sevilmen için güleryüzlü, sevecen, her işe koşan ve hayır demeyi bilmeyen birisi olman gerek.
Yani kişiliğinden ödün vermen lazım. Kişiliginden ödün verirsen evet insanlar seni sever çünkü hep işlerine gelirsin ama asla sana saygı duymazlar. Aranan adam olmazsın. Hepsinden daha önemlisi kendin olamadığın icin hep mutsuz olursun.
Asıl mesele herkes tarafından değil de "o malum şahıs" tarafından sevilmek. Anladınız ne demek istedigimi. Geri kalan cevremde ki kimse sevmese de olur çokta tın yani.
En başta ki soruna gelirsekte yanımda rahat yemek yiyememesi çok etkiler mutlu olurum
Bence bunun formulu toplumun kalıplastırdıgı ozellıklerden geciyor o ozellıklerde insanın karakter ozellıgınden ziyade mevkısınden ve bu mevkıye muteakıp kazandıgı para olcutunden geciyor zira guc cogu zaman sahip oldugun ıyı karakter ozellıklerınden hep once gelir.
Bence tamamen yapmacıklık. Herkes tarafından nasıl sevilebilirsin ki tamamen doğal davransan kasıntı insanlar seni sevmiycek çünkü senden de onlar gibi olmanı bekliycekler, kasıntı davransan doğal insanlar sevmycek. En iyisi kendin olmak
Aslında genellik beni sever. Ego anlamayın ama biraz öyle. Şöyle diyim her ortama ayak uydurabilir yapım var. Ciddi olamam ama genellikle biraz deliyimdir felan. Kafa kız derler hep. Bu yüzden yani yoksa somurtsam sürekli hiç bişi beğenmesem beni kim ne yapsın
Herkes tarafından sevilen biri olduğunu düşünmüyorum, her ne kadar mükemmel de olsa en azından kıskananları yine sevmeyecek o yüzden mükemmel insan olmayı denemektense hayatta zevk alabildiğin biri olmak daha iyi diye düşünüyorum.
En İyi Cevaplar