Dışı güzel, içi çirkin insanlarla karşılaştınız mı?

Bu sabah otobüse bindim. Yanıma bir süre sonra güzel sarışın bir kız oturdu. Baya iyi giyinimli.. ben de kıskanmam genelde ay ne güzel kızmış dedim içimden. Hatta gülümsedim falan... Neyse sonra bu kartına para yüklemeye inecekti. Bir teyze yol istedi düzgünce. Bu da çekil şuradan ya canım çarpıcam şimdi dedi kadına. Sesi de tiz yellozun ben şok oldum. Bu çantasını yanıma bırakmıştı yeri kapmasınlar diye. Neyse bu indi ben canım ya dedim. Kartna yükledi geldi. oturdu. ineceğim yere geldim ben. İnecek misin? dedi. Bende geçerken çantamla suratına vurdum. Ne işin var ya yanımda. Çekil canım dedim indim.
Dışı güzel içi kötü işte.. yazık ya annesi yaşında. Ne gudubetmiş. Yelloz sinir oldum. Ne insanlar var işte.
Dışı güzel içi çirkin insanlar tanıyor musunuz sizde?
Dışı güzel, içi çirkin insanlarla karşılaştınız mı?


#iamedyline
#thequeen
#melekgörünümlüşeytanlar
#yellozlarıyolmakgerek
#ıyykazulet

Güncellemeler
+1 yıl
Canım kısımları g*rizekalı normalde 😂 ks düzeltiyor
Dışı güzel, içi çirkin insanlarla karşılaştınız mı?
Cevapla