Bu sabah otobüse bindim. Yanıma bir süre sonra güzel sarışın bir kız oturdu. Baya iyi giyinimli.. ben de kıskanmam genelde ay ne güzel kızmış dedim içimden. Hatta gülümsedim falan... Neyse sonra bu kartına para yüklemeye inecekti. Bir teyze yol istedi düzgünce. Bu da çekil şuradan ya canım çarpıcam şimdi dedi kadına. Sesi de tiz yellozun ben şok oldum. Bu çantasını yanıma bırakmıştı yeri kapmasınlar diye. Neyse bu indi ben canım ya dedim. Kartna yükledi geldi. oturdu. ineceğim yere geldim ben. İnecek misin? dedi. Bende geçerken çantamla suratına vurdum. Ne işin var ya yanımda. Çekil canım dedim indim. Dışı güzel içi kötü işte.. yazık ya annesi yaşında. Ne gudubetmiş. Yelloz sinir oldum. Ne insanlar var işte. Dışı güzel içi çirkin insanlar tanıyor musunuz sizde?
En azından bak , içindeki kaba insanı , dışına yansıtıyor. Manipüle etmiyor , olduğu gibi. Dış görünüşüm , böyle , davranışlarım böyle diyor. Sende anlayabiliyorsun. Ya böyle olmayanlar , dışına ve sözlerine bakıp , seni kandırmaya çalışanlara ne demeli. İçlerinde olmayan dürüstlüğe , yalancılığıa , şerefsizliğe ne demeli.
Karşılaşmam mı etrafım da bir dolu öyle insan var. Giydikleri kıyafete, bindikleri arabaya saç ve makyaklarına verdikleri önemi insanlara ve cevrelerine verseler belki bişey olur ama bunlara insanlık dağıtırken şemsiye mi tutuyorlar napiyolar bilmiyorum.
Gördüm evet görüyorum da daha içindeki çirkinlik genelde zamanla insanın suratına yansıyor. Zamanla gözümüze çok çirkin görünüyor o tip insanlar. Dış güzellik gelip geçici eğer unutulmaz biri olmak istiyorsanız ve ya hep iyi anılmak istiyorsanız bundan daha fazlasına sahip olmalısınız.
Bir insanın içi bakışlarına yansır bence. Daha dikkatli baksaydın bakışlarındaki o yapış yapış iticiliği fark ederdin bence. Veya orda ben olsaydım kesin fark ederdim..
Kadın düzgünce bişi söylemiş ben olsam öyle davranmaya utanurim sinir olduysamda içimde yaşarım iki dk 😁. O ne kocaman kadina canim yaa falan diyo yelloz
Canım kelimesi eğer bir ortamda fazla kullanılıyorsa böyle sorunlar yaşanabilir. Ama temeline bakarsak sorun teyze de zamanlamayı iyi ayarlasaydı senin o kız hakkında iyi niyetli düşüncelerin hala sürecekti.
En İyi Cevaplar