İnsanlar fizikler açıdan yorgun olduğunda, dürüst olmaya daha eğilimliler. Bu nedenle gece geç saatte yapılan konuşmalarda, itiraflar daha sık oluyor.
Sizce ne kadar doğru?
Sizce ne kadar doğru?


Bence de gerçekten karanlık çökünce sanki duymazlar da sabaha unuturlar gibi geliyor bazen bana :)
Cevap
0Cevap
çok çok çok doğru.
Gerçekten öyle 😢😢
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar