7 senedir kapalıyım, tatil için açılmak çok mu mantıksız ( Lütfen detay ) ?

Kızlar lütfen beni yargılamadan fikir vermenizi istiyorum. Ülkemizin genel sorunu olan baskı yüzünden kapandım istemeyerek ama aslında günah olduğunu Vs. biliyorum ama istemediğim birşeyi de yapmak içimden gelmiyor. Sizce bundan sonra nasıl bir yol izlemeliyim gelecek hafta İzmir'e arkadaşımın yanına tatile gideceğim bu arada...
7 senedir kapalıyım, tatil için açılmak çok mu mantıksız ( Lütfen detay ) ?
Cevapla