
Yapmak isteyip de yapamadığınız bir şey var mi?
Senin için imkansız olabilir, fırsatın ya da cesaretin olmayabilir, gibi gibi engellerden dolayı yapamadığınız fakat sürekli aklınızda kalan bir şey var mı?

Çünkü hayat, isteklere değil gerekliliklere göre yaşanacak kadar ciddi mesele.
Olan olur, ölen ölür. İmkan varsa yaşanır yoksa tuz basılır. Yapılacak bir şey yok :)
Su dünyada tek gitmedigim yer hawaii adalari 😩... yeni zelanda olsun avrupa olsun hep tur şirketleri götürüyor oralara ama nedense hawaii yok illa biriktirdigim onca paramimi harcayacagim 😖
Tatlı yapmak istiyorum ama abim evde o yüzden yapamıyorum neden mi çünkü anında bitiriyor. 😣😣 uyuss 😣😣
Var, üşengeçlikten. 😂
Cevap
2Cevap
banka soyup her şeye isyan edip dünya turuna çıkmak
Var. Eski arkadaşlarımı arayıp bulusma ayarlamaya çalışacaktım. Bir türlü fırsat olmuyor.
Kilo vermek. 2 ayda 3 kilo aldım. Yapamıyorum çünkü midem benden bağımsız çalışıyor.
Ezberimi geliştirmek için her haftasonu en az 2 tane şarkı ezberleyecektim. Devamlı unutuyorum
Sabahlayıp güneşin doğuşunu izlemek hemde deniz kenarında
Engelli insanları iyileştirebilecek imkanların daha çok olması bunu yapmak istiyorum bu benim bir hayalim ilerde umarım gerçekleşir
Var da bir şeyin belli olmasını bekliyorum.
Var. Çevremdeki insanların zihniyetleri yüzünden üşengeç olmam engelliyor
ölmek. ama ölüyüm deyince de olmuyor ki. takdiri ilahi.
vaar. imkan var ama olmuyor işte. hayaller hayaller işte
lee soruyu kapatmışın. gözükmedi ya
eski sevgilimi unutabilmek aylardır tek isteğim bu.
İntihar... Cehennem korkusu var yemiyo..
Vardır mutlaka da şu an hatırlamıyorum
Halay çekmek istiyom ama düğün yok
Uzun gemi seyahatine çıkmak
İtalyaya gitmek :(
Evet.
evet var
Üşengeçlik
Cok var
herhangi bir yere tatile gitmeyi isterdim :)
daha zamanı gelmedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?