
Uzun zamandır gerçekleştirmek istediğiniz bir şey var mı? Bu zamana kadar neden gerçekleşmedi?

Evliliğimi ve iş ortaklığımı sonlandırmak gibi bir isteğim uzun yıllardır var ama gerçekleştiemedim. Bunlar da yazgı meselesi demek ki. Sen isteyince değil yaratan isteyince oluyor veya olmuyor diye düşünüyorum. Olması mı hakkımızda hayırlıdır olmaması mı bunu da bilemiyorum açık konuşmak gerekirse.
Uzun zamandır beklentim olmadığı için gerçekleşmesini istediğim bir durumda yok.
Bu hem iyi hem kötü bir şey. Ama illa bir şey söylemem gerekirse artık herkes öğrendi sokağın başındaki bahçeli evi istiyorum ama o kadar param yok..
Orası için konuşulan paralrı altı sıfır atılmadan önce gördüm sanırım
Cevap
4Cevap
Bir şey var ama gerçekleşmesi benim elimde değil
Her şey şuna çıkıyor. 💸😃 Manevi olarakta var tabi ki ama eksiklikler var sanırım :') çözmeye çalışıyoruz...
Gerçekleştirmek istediğim ne varsa gerçekleşti. Şimdi başka isteklerim var. Bakalım olacak mı. :)
Toto oynuyorum, büyük ikramiye nedense bir türlü çıkmadı... :p
Gerçekleştireceğim ama bu Türkiye şartlarında biraz geç gerçekleştireceğim gibi gözüküyor.
Ben istemediğimden gerçekleşmedi istesem olurdu zaten
Ailem istemediğinden 👍👁️👄👁️💅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?