
Siz karanlıktan korkar mısınız?

Karanlıkta neye göre karanlık. Zamanında çalışıyordum. Gece bilmem kaçta.
11 veya 12 işimiz bitiyordu gece hadi kazandığımız paranın birazını harcamaya gidiyorduk. Kimseler yok her yer bizimde. Gece 3 - 4 bilemedin 5 eve geliyordum. Öyle bir yerden geçiyordum ki Karanlıkta ne karanlık.
Evde olan odalar arası karanlık değil. Doğadasın bildiğin. Yanından her an vahşi bir boz ayı çıkıp seni parçalayabilir. Kurt veya çakal sürüsü saldırabilir. Öyle ortam.
Hayvanların ulumaları fena. Karanlık birde aklı olan saten bu saatte orada ne işi var orada kimse olmaz deyip ışık bile dikmemişler.
Sağ tarafın mezarlık sol tarafın mezarlık ortasından da yol geçiyor.
Telefonu çıkarsam açtığı ışık çok belli oluyor daha çok dikkat çeker. Bende son ses skrillex açıyordum. Eve gidene kadar. 3 ay böyle gittik geldik.
O anki enerji patlaması fena. Adrenalin tavan. Nefeskesen falan biniyorsun onun 100 katına değer.
Karanlıktan korkmam ama doğal ormanlık arazilerde olduğunda çevredeki vahşi hayvanlar sıkıntı.
Nerden ne çıkacağının bell, olmayışındaki korku bence IQ değil başka birşey korkusu ddfhkjlklhfd
Müslümanken korkuyordum yok aynadaki yansımam benimle birlikte hareket etmeyecek yok tuvalete gidene kadar hortlak çıkacak yok cin çarpacak diye. Şu an korkmuyorum. Tek korktuğm şey ayağımı ne kadar sert çarpacağımdır. Çünkü hep çarpıyorum :(
Korkuyorum ama matematiğim iyi falan değil ileri zeka bilmemnesinede çağrılmadım bence saçma gibi beynimiz karanlıkta daha iyi düşünüyormuş sanırım ve korkular daha gerçekçi mine oluyormuş bence IQ ile alakalı degil pek :)
Cevap
67Cevap
Ya ben bir yazlikta korkuyorum, 3 katlı ev olunca insanın aklına kötü filmler geliyor, ondan korkuyorum :D
Kim demiş bunu Allah aşkına? Bu sitede hep çıkıyor bilmem ne üniversitesinin araştırmasına göre şöyle de böyle de. Geçen çıkmış keller daha zeki oluyor yazmış editörün biri. Yahu Einstein desen saçlı adam, Tesla öyle nice filozoflar öyle, aklıma kel olup da çok zeki tanınan ünlü gelmiyor ama o sallamasyon anket öyle demiş ya doğrudur. İnsanlar anlamadığı şeylerden korkarlar. iq ile alakası yok böyle şeylerin.
Ne alakası var biri açıklasın eskiden çok korkardım karanlıkta durdum bir ara sürekli mecburiyetten uzun süre şimdi karanlığı daha çok seviyorum korkmuyorum önceden zekidim şimdi canım mı oldum 😂😂 Batmanin hikayesi gibi ama gerçek
😂😂 sadece batmanle farkım o zengin ben fakir
Bilim adamları mı salııyor sen mi sallıyorsun bilemedim şimdi. :D
Karanlık değilde 3 harflilerden çekiniyorum malum onları genelge gece hissediyorum.
Yani yuksek iqdan oldugunu sanmiyorum. Benimde cok buyuk bir korkum yok ama hep kapımı en azından 5-6 santim arası acik birakirim iceriye biraz ışık düşer. Ondan sonra uyurum. Öylede bir aliskanlik edindim.
Bunu hangi kaynaytan aldıysa kesin karanlıktan korkuyor o yüzden böyle. Birşey çıkartmıştır 😂 yabancılar karanlıktan nasıl korksun onlar IQ su duşukmu adamlar prof 😂
jsjsjsjjs ayqu ws karanlık. Tek olduğum vakit korkarım ortamım varsa meydan okurum :D
Korkak biri zaten başarızdır obzeka da bir boka yaramaZ
Karanlıktan korkmuyorum hem de hiç. Hatta severim bile. Ne yani şimdi ben gerı zekalı mıyım? :D
Hahahahha o zaman çocukken ıq yüksek büyüyünce yerlerde
Benim direk uykum geliyor karanlık olunca IQumda sıkıntı var sanırım 😥
O yüzden gittim göz bandı aldım 😂😂😂artık daha rahat uyuyorumm 😂
Bantliyorum ya yoksa uyuyamiyorum ama super oluyor 😂😂
İlk baslarda boynuma dolanıyor du ama artık alıştım birde düz modeli yokki hep kadınlar için yapılmış 😥 kedili medili ama sevdim 😂😂😂😂😂
Davşanlı falan vardıda en güzeli kedi geldi neyseki ev boş kimse yok gönül rahatlığıyla kullanıyorum düşünsene resimlerim nete sızıyor aman Allahım 😂😂😂
Şu an için imkansız 😂😂😂😂 ev eylül ayına kadar benim kimse yok 😂😂😂😂 birisi gelirse saklarım artık 😰
Yok ışık geliyo saat 5te uyanıyorum sonra
Neticede uyuyamıyorum erkenden uyanıyorum böyle olunca rahat 😂
Teşekkür ederimmm 😂😂
kim dediyse kandırmış :)
korkularım : 1-) Allah 2-) Şimşek ve yıldırım 3-) Eşşek boyutunda ki saldırgan köpekler
Karanliktan korkanlarin iq su yuksek
Karanliktan korkmayan benim gibilerin dahada yuksek 😂
Evet o çok var ama korköaktan değil şakaklarım ağrır karanlık bir yerdeysem ve gece lambasız uyuyamam evde adım başı sensörlü lamba vardır 😬
Küçükken çok korkardım ama artık en yakın arkadaşım karanlık.
Küçükken daha zekiydim doğrudur.
korkarım yazsam korkak zeki olurum. korkmam yazsam cesur ama zeki olmam. ben bu konu da maalesef yorumda bulunamam.
Ne alaka IQ ile karanlıktan korkmak? Karanlıktan korkan birinin uydurmasıdır o.
Edison korkusundan ampulü bulmuş.😃
Napalim bizde kendimizi böyle avutuyoruz. 😃
dünyanın %80 karanlıktan korkuyo sen ne diyosun yaa boşversene
karanliktan korkmak ayip degil ama boyle sacmaliklarla kendinizi avutmayin be :D
Eskiden korkardım artık korkmam zamanla alıştım zekayla alakasını da anlayamadım.
Korkarım yerine göre yorganimi yüzume kadar çekerim bir gün havasızlıktan bişey olacak
Yani karanlık var karblık var evde korkmam ama dışarda bir mezarlık ya da ormanda insan korkar yerine göre değişir buii durum ya bu
Karanlık diye bir şey yoktur. sadece ışığın uzakta olduğunu zannedenler vardır.
Bu çocukluğumda yaşadığım bir olaydan kaynaklı. IQ mu bilmem
Bazen korkuyorum sanki 3 harfliler geliyomus gibi oluyor heyecablaniyorum sonra degisik bisey
Dibini görmediğim Sudan korkarım. Bu beni zeki
Yapar mı :):)
Karanlıklar içindeyken korkunun k'sini hissetmiyorum. Buna göre benim IQ tek haneli olmalı :(
Korkuyorum malesef. Berbat bir korku ama. Çok sıkıntı gerçekten
Evet ben de oyle karanliktan korkarim ve oyle olduguma inanirim
ben karanlıktan korkmam ama bu yüzdende ıq zayıf olacak değil ya çok saçma
eğer bildigim bir yerse ve sabit duruyorsam korkmam.
hatta karanlıkta oturuyorum zaten hep.
karanlıktan korkmam ama ürperirim biraz
Şimdi herkez ben çok korkarım diye görüş paylaşır.
herkes
karanlıkta altıma zıçarım demekki IQ um 1500
Yo hiç korkmam canım degilim ama.
Ben de diyorum neden bu kadar korkuyorum 😂
Eskiden korkuyordum eski dediğim 1 yıla kadar önce. Şimdi sadece korku filmi izlediysem korkuyorum.
aptal da değiliz yani tamam yüzümüze vurma. :)
Yuksekten korkmak neyin belirtisi acaba 😄😄
Kesin karanlıktan korkan birinin uydurması :D
Kim diyorsa yalan ben karanlıktan korkmam iq:128
İnstagramda her yazanı bilimsel kesin sonuç olarak algılarsak işimiz var.
Ona bakarsan instagram da pamuk prenses gibi olan kızı gerçek hayatta gördüm bir kere yedi cüceler gibiydi.
İnanmayın böyle şeylere lütfen
Eksileyen kişiye sözüm : Ne kadar cahil ve düşük iqlu birisin.
Sen moderatör müsün?
Peki kolay gelsin
Sana bişey sormak istiyorum siteyle alakalı sadece 5 dkını alır mesaj atar mısın rica etsem
bilinmeyen ne olduğunu çıkaramadığınız yerlerde kendimizi savunmasız hissederiz bazen uyurken bir ses gelir ödümüz patlar bunun sebebi bilinmeyende kaybolmaktır
Bu sorudan sonra korkmayı düşünüyorum 😅😅
😅😅
Korkmam. Gerizekali miyim simdi ahsha
Ülkemizin insanları çok zeki
Bana kalırsa düşük olanlar için 😀
korkmam o zaman salağım yani
Yani karanlıktan korkmayan salakmı?
tabi elindeki soruları görmeden cevapladığın için.
Karanlık benim IQ'mdan korksun :D
Neredeyse Butun kizlar ustun zekali ozaman 😂
korkmuyorum geryyzekalı mıyım
Aksine çok severim karanlığı
Hayir korkmam aksine karanlik bana huzur veryr
İnançsızlık korkularımı yok etti.
genellikle insanlar korkar zaten
Bizim tek korkumuz Allah'tır cici kız. :D:D:D 🌺
Bulunduğum mekana göre korkarım
Korkarımda ne saçmalık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar