
Siz karanlıktan korkar mısınız?

Karanlıkta tek başıma olduğumu biliyorsam korkmam. Gerçi şöyle de bir durum var mesela evde karanlıkta kalsan belki korkmazsın ancak aydınlatmanın olmadığı bir köy yolunda gece yarısı yayan bir şekile giderken korkabilirsin. Duruma bağlı yani.
ben dedim ki mahmut abi benim IQ düşük bak dedim yok dedi sen normalsin anormal olan onlar dedi.. ben hissetmiştim ya karanlıktan korkmuyom ben durum çok mu vahim tohtur hanım cahil mi kalacam🤦♂️😅🤞
korkmuyom korkmadığım için IQ um düşük o yüzden cahil kalmışım 😅🤦♂️😒
ama ben yine sarılim 😅 fırsatı değerlendirmek lazım😅
safım benim😅 olsun senin dediğin olsun bende korkuyom bırakma beni insanlar kötü🙃🤞
Euzübillahimineşşeytanirracim ciddi mi bu 😀😀
😀😀 yani arastirmalar öyle
Benim IQ dùşükmüş o zaman 😂
Cevap
11Cevap
Bu araştırmayı da karanlıktan korkan birisi yapmış galiba 😅 evet
Dışarısı belli bir korumadaysa korkmam ama değişir yerine göre. Misafirlikte karanlıktan korkarım ama kendi evimde korkmam öyle bir şey
Çok çok 16:30 son eve girişim oluyo:)) ama iq dan ziyade geçmişte ki travmalar yüzünden oluyo bence
Bunu okuyanlardan bazıları şimdi kendini einstein sanacak. Gece gece iş çıkardın.
O zaman ben dahiyim 😅
Kaynağınızı da paylaşır mısınız? 😊😊
Eğer dışardaysam ürperirim evdeysem korkmam
Zifiri karanlıktan korkarım
Karanlikta uyuyamam bile
hangi isvçreli bilim adamı uydurmuş bunu?
Korkmam..
Hayır bence mallık
Küçükken korkardm
Hayır korkmam.
Fazla korkmam.
Demek çok zekiyim.
Korkmam
Biraz
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?