+1 yılTuruncuya merhamet duyuyorum..
Mavi Allah ı hatırlatıyor
Beyaz kötü şeylerin üstünü örtmeyi
Kırmızı tutkuyu. Bana ağır geliyor bazan.
Pembe şefkati ve sevgiyi
Mor derin düşünceleri.
Sarı iyi niyeti..
Yeşil geçiciliği
Kahverengi doğallığı samimiyeti
Bense sarıyım sanki.18 Yorumla- +1 yıl
Siyah bir renk değil leke diye biliyorum resim dersinden ama beyazı yazmışım beyazda bir renk değil diye biliyorum
Siyah dönülemeyen keskin dönüşlere ve akla yardımcı gibi geliyor bana - +1 yıl
Süper yazmışsın ellerine sağlık ne güzel bir yorum... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar.. İyi akşamlar
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim kibarlığın için.
İyi bayramlar iyi akşamlar:) - +1 yıl
Rica ederim.. EyvaAllah
- +1 yıl
Renkler, nesnelerin isik dalgarini kirmasi sonucu olusur. Siyah, Nesnelerin isigini yok ettigi icin renk olarak sayilmaz. Isigin yoklugundan dogar.
Ama beyaz (isik) ne kadar yoksa siyahta o kadar yoktur. Ve biz gordugumuz bir Isiga renk diyorsak onu yok edene de siyah diyoruz isimlestirerek. Ve o bir renktir artik. - +1 yıl
Biz renk demişik işte?
- +1 yıl
Sonuçta
En İyi Cevaplar
+1 yılpembe lacivert gri mor mavi.. bunlar en sevdiklerim.. en ama en çok kullandığım pembe ve lacivert
17 Yorumla- +1 yıl
Pembe renkte süper bak laciverti de severim ben... Görüşün için teşekkür ederim abisi... Geciktigim için kusura bakma... İyi bayramlar... İyi günler...
- +1 yıl
ne demek abim teşekkür ederim.. bende giremedim iki gün çimende idik yorgunluktan ölüyorum
- +1 yıl
EyvaAllah abicim... Rica ederim... Oh ne güzel çimenler kırlar güzeldir hele ki rengarenk çiçekler varsa en güzelleri de papatyalar hani çok severim... Yorgunluktan ölme be abisi, ağzından yel alsın Rabbim sağlıklı sıhhatli huzurlu ve mutlu bol neşeli ve sevinçli bir ömür nasip etsin... Bende gece denize gittim daha yeni geldik bende yanıyorum ya çok fena her tarafım yandı yandı 😅😅
- +1 yıl
ahhh abim ahhh keşke kırlarda olsam dağın başında çaylıkların içinde çimen yapmak durumunda idim bayramım iş yaparak geçti..😹Sende oh iyi bir deniz yapmışsın ne güzel bende yarın Boluya gidiyorum inşAllah kampa🙏😊
- +1 yıl
Himm Allah kolaylık versin kardeşim yorgunluklarini alsin bütün yorgunluğunluklarini hayata dair ne varsa😅😅Hemde nasıl süper oldu 6 arkadaş 3 motor 😅😅Sağ sağlim güle güle git güle güle gel kardeşim Rabb'im kazadan beladan korusun inşaAllah gidersin...
- +1 yıl
oh oh abi ne güzel😊 sağol güzel duaların için.
- +1 yıl
EyvaAllah senin güzelliğin kardeşim 😊Rica ederim
En çok sevdiğim renk mavi. Atamın o derin bakışlarıyla kalbimizi kazıyan rengi.
13 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel kardeşim, güzel yorum... Benimde sevdiğim bir renktir mavi... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler
- +1 yıl
EyvaAllah 😊😊
içimin karanlığı dışıma yansıdığı için siyah
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel yorumlamissin abi.. Görüşün için için teşekkür ederim... İyi bayramlar.. İyi akşamlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
mor içinde bir yerlerde kırmızılık siyahlık bulunduğuna eminim
13 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel bir cümle kesinlikle.. Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar.. İyi günler
- +1 yıl
Hihi en çok siyah ama bütün renkleri severim ben... EyvaAllah
+1 yılTabiki de turkuaz. Sevgilim de o rengi seviyor. Hatta kızımıza Turkuaz adını vericez sizce nasıl bir isim olur? 😇
16 Yorumla- +1 yıl
Himm İyiymis kardeşim.. Bende çok severim turkuaz rengini... ne güzel Rabb'im huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsin üzerinize... Bence çok güzel bir isim olur kardeşim... Çok iyi olur.. Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler
- +1 yıl
Sağol canım seninde bayramın mübarek olsun kendine dikkat et 💜😘
- +1 yıl
Ya pardon canım demişim erkek veya kız oluşunuza dikkat etmedim de kusura bakmayın. 😰 biraz mahcup oldum.
- +1 yıl
EyvaAllah kardeşim önemli değil mahcup olma lütfen... Sende kendine dikkat et kardeşim... Allah a emanet ol
- +1 yıl
Sizde teşekkür ederim. ☺
- +1 yıl
EyvaAllah kardeşim..
+1 yılBazı renkleri sen seçemezsin, o seni seçer. Siyah gibi.
11 Yorumla- +1 yıl
Vayyy güzel sözdü kesinlikle... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler...
Gizli Üye(30-35)+1 yılMavi takıntım vardır. Her tonuna aşığımdır diyebilirim..
11 Yorumla- +1 yıl
Himm ne güzel benim de sevdiğim bir renktir mavi... Görüşün için teşekkür ederim. İyi bayramlar... İyi günler
Mavi
Siyah
Beyaz
Yeşil
Aslında gökkuşağının tüm renkleri13 Yorumla- +1 yıl
Bence de öyle abi tercih etmek gerekirse siyah ama bütün renkleri severim... Görüşün için teşekkür ederim.. İyi bayramlar.. İyi günler abi
- +1 yıl
EyvaAllah abi..
Pembe , mor , beyaz siyah
15 Yorumla- +1 yıl
Pembe gönlüm sende 😂bende çok severim onları ama en çok siyah 😀 Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
- +1 yıl
ne güzel 😀siyah başka benim için teşekkür ederim 👋
- +1 yıl
EyvAllah 😀😀😀
+1 yılsiyah , mavi, larcivert, beyaz
13 Yorumla- +1 yıl
En sevdiğim siyah, mavi lacivert beyazı da severim tabi 😊 Görüşün için için teşekkür ederim
- +1 yıl
siyah asalet
beyaz temiz, masum,
mavi saflik,
larcivert ise sertlikltir benim nazarimda - +1 yıl
Himm ne güzel yazmışsın benim nazarimda da öyle artık 😀
Siyah buz mavisi bebe mavisi..
13 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel yorum mavinin her tonu güzeldir bence... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler
- +1 yıl
EyvaAllah 🙏🙏
- Kişilik & Karakter konusunda 331 cevap paylaştı.
+1 yılmavi ama gece mavisi ne temiz ne kirli 'araf '
13 Yorumla- +1 yıl
Benim de sevdiğim bir renktir mavi, ne güzel yorumlamışşın cok iyi... Görüşün için teşekkür ederim. İyi bayramlar... İyi akşamlar
- +1 yıl
sanada iyi bayramlar teşekkür ederim 😄😅😊
- +1 yıl
EyvaAllah... :D :D
Yesil ozellikle zumrut yesili😍
13 Yorumla- +1 yıl
Açık yeşili çok severim bende... Görüşün için teşekkür ederim. İyi bayramlar... İyi günler
- +1 yıl
Rica ederim... EyvaAllah
+1 yılsarı rengi severim.
13 Yorumla- +1 yıl
Sarı renk süper bende çok severim... Görüşün için teşekkür ederim.. İyi bayramlar... İyi günler
- +1 yıl
iyi bayramlar.
- +1 yıl
EyvaAllah
+1 yılSicak renkler. mor tonlari
13 Yorumla- +1 yıl
İyiymiş mor renginin tonlarını bende severim daha çok eflatun.. Görüşün için teşekkür ederim. İyi bayramlar... İyi günler
- +1 yıl
Saol iyi bayramlar
- +1 yıl
EyvaAllah..
Mavi ozgurlugun rengi
13 Yorumla- +1 yıl
Himm bunu bilmiyordum... Bende çok severim mavi rengi... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler
- +1 yıl
Himm iyi ne güzel... EyvaAllah
+1 yılSiyah, haki, bordo ve lacivert severim
13 Yorumla- +1 yıl
Himm iyiymiş siyah, lacivert, gri, kırmızı, bordo, açık yeşil renklerini severim bende... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler...
- +1 yıl
Iyi gunler
- +1 yıl
EyvaAllah..
+1 yılBordo candir gerisi heyecandir😂😂
13 Yorumla- +1 yıl
Bordo kırmızı ikiside süper çok tercih ederim ama en çok siyahi severim... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler...
- +1 yıl
Tesekkur edrim bende cok severim. sizedd iyi bayramlar😂😂
- +1 yıl
Rica ederim ne güzel... EyvaAllah
Kişilik & Karakter konusunda 919 cevap paylaştı. Maviyi severim, gökyüzü gibidir.
11 Yorumla- +1 yıl
Maviyi bende severim gökyüzü deniz su... Görüşün için teşekkür ederim. İyi bayramlar... İyi günler
+1 yılYeşilllll yeşil aşk ya
13 Yorumla- +1 yıl
Yeşil yeşil açık yeşili çok severim... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler
- +1 yıl
Sanada
- +1 yıl
EyvaAllah..
+1 yılBeyaz en sevdiğim renk
13 Yorumla- +1 yıl
Beyaz sana çok yakışmış kardeşim, bende severim beyazi çabuk kirlendigi için tercih etmem... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler...
- +1 yıl
İyi bayramlar, teşekkür ederim 🌻
- +1 yıl
EyvaAllah... Rica ederim...
+1 yılMavii tutkunuyum ben..
13 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel benim de çok sevdiğim renkler arasında mavi... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler
- +1 yıl
Teşekkürler.. mutlu bayramlar kardeşim..
- +1 yıl
Rica ederim ablam.. Yaşını yeni farkettim kusura bakma... Sağolasın abla
Siyah, bordo, eflatun.
12 Yorumla- +1 yıl
Siyah sana çok yakışmıs bordo eflatun benim de sevdiğim renkler arasında... Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
+1 yılmavi -her tonuyla-
23 Yorumla- +1 yıl
mavi her tonuyla güzeldir... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar.. İyi günler...
- +1 yıl
Teşekkür ederim, iyi bayramlar
- +1 yıl
Rica ederim...
+1 yılSiyah tabiki asilliktir
13 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle, sana da çok yakışmış... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler...
- +1 yıl
Sağol 😂 sana da iyi bayramlar
- +1 yıl
Rica ederim 😂
Turkuvaz mavisi 😊
22 Yorumla- +1 yıl
Mavi ve lacivert çok sevdiğim bir renktir benimde... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler...
- +1 yıl
Mavinin her tonu güzel dir
+1 yılMavi ve beyaz..
11 Yorumla- +1 yıl
Benim de sevdiğim renkler arasında... Görüşün için teşekkür ederim
+1 yılMor.
11 Yorumla- +1 yıl
Benimde sevdiğim bir renktir... Görüşün için teşekkür ederim
+1 yılSiyah
13 Yorumla- +1 yıl
Benim de en sevdiğim renk siyah... Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
- +1 yıl
Ricalar iyi günler
- +1 yıl
EyvaAllah...
+1 yılsiyah
13 Yorumla- +1 yıl
Benim en sevdiğim siyah... Görüşün için teşekkür ederim.. İyi günler
- +1 yıl
teşekkürler dostum, iyi günler :)
- +1 yıl
EyvaAllah..🙂🙂
Siyah ama simsiyah bir renk
11 Yorumla- +1 yıl
En sevdiği renktir kardeşim.. Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
Mor.
11 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel abla, bende severim moru daha çok eflatunu ama sana her renk yakışır bence... Görüşün için teşekkür ederim. İyi bayramlar... İyi günler
Kırmızı severim.
13 Yorumla- +1 yıl
Bir aralar takıntım vardı kırmızıya.. Cok severdim hala severim.. Kırmızı montlu genç derlerdi... adıma facede sayfa açmışlardı kapattım birkaç sene önce... Görüşün için teşekkür ederim. İyi bayramlar... İyi günler
- +1 yıl
Çok özel bir anlami sebebi vardı benim için o yüzdendi kırmızı... İyi aksamlar
+1 yılsiyahhhh
13 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel en cok sevdiğim renk... Görüşün için teşekkür ederim. İyi bayramlar... İyi günler
- +1 yıl
iyi bayraar
- +1 yıl
EyvaAllah..
+1 yılSiyah ve beyaz.
13 Yorumla- +1 yıl
İkisi de süper renk benim de sevdiğim... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler
- +1 yıl
Hayırlı bayramlar kardeşim. Siyah ve beyazın asaleti başka hiçbir renkte yoktur.
- +1 yıl
EyvaAllah... Kesinlikle katılıyorum
+1 yılyeşil tabiki🤗🤗😍
13 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel bende açık yeşili çok severim... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler
- +1 yıl
rica ederim benim için yeşil olmasi yeterli tonu önemli degil sizede iyi bayramlar
- +1 yıl
EyvaAllah...
Mavi.
13 Yorumla- +1 yıl
Mavi benimde çok sevdiğim bir renktir.. Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler...
- +1 yıl
EyvaAllah..
+1 yılKırmızı
11 Yorumla- +1 yıl
Bende çok severim kırmızıyi... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler
+1 yılbordo siyah
11 Yorumla- +1 yıl
İkiside süper renk en sevdiğim siyah, üstünde de çok güzel durmuş... Görüşün için teşekkür ederim.. İyi günler
Mavinin tonları
11 Yorumla- +1 yıl
Benimde sevdiğim bir renktir mavi... Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
Mavi
11 Yorumla- +1 yıl
Bende çok severim abi mavi rengi.. Görüşün için teşekkür ederim abi...
Yeşil
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel bir renk açık yeşili severim... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler...
+1 yılmavii
11 Yorumla- +1 yıl
Benimde sevdigim bir renktir... Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
Mavi
11 Yorumla- +1 yıl
Benim de sevdiğim bir renktir mavii... Görüşün için teşekkür ederim. İyi bayramlar... İyi akşamlar
mavi siyah mor
13 Yorumla- +1 yıl
bende çok severim o renkleri... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar.. İyi günler...
- +1 yıl
EyvaAllah 😊😊
+1 yılSiyah
23 Yorumla- +1 yıl
Benim en çok sevdiğim renk... Görüşün için teşekkür ederim. İyi bayramlar... İyi günler
- +1 yıl
Rica ederim size de iyi bayramlar
- +1 yıl
EyvaAllah...
+1 yılsiyah ve mor 😍
21 Yorumla- +1 yıl
Himm iyi ne güzel Eflatun da guzel... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler
+1 yılBenimde siyah
11 Yorumla- +1 yıl
Ooo ne güzel sevindim... Görüşün için için teşekkür ederim... Mutlu günler
- Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılkırmızı mor
11 Yorumla- +1 yıl
İkiside süper renk.. Benim de sevdiğim renkler arasinda... Görüşün için teşekkür ederim... Mutlu günler
+1 yılSiyah
11 Yorumla- +1 yıl
Benim de siyah... Görüşün için teşekkür ederim... Mutlu günler
- Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılMavi ve siyah
11 Yorumla- +1 yıl
Siyah en sevdiğim mavide sevdiğim bir renktir... Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler 😊
Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı. yıne bordo
12 Yorumla- +1 yıl
Benimde sevdigim bir renktir abi bordo... Görüşün için için teşekkür ederim... İyi günler
+1 yılbordo
13 Yorumla- +1 yıl
Bordo ve kırmızı hastasiydim bir ara. Benimde sevdiğim bir renk bordo... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler
- +1 yıl
tesekkurler sanada
- +1 yıl
Rica ederim.. EyvaAllah
Mor.
11 Yorumla- +1 yıl
Mor benimde sevdiğim bir renktir eflatun daha çok Mora göre... Görüşün için teşekkür ederim.. İyi bayramlar... İyi günler
su mavisi
13 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel mavinin her tonunu severim bende... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar.. İyi günler
- +1 yıl
Rica ederim.. EyvaAllah
siyah benim rengim
17 Yorumla- +1 yıl
Benim de benim de... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler...
- +1 yıl
ben birçok rengi giyerim ama en çok siyah...
- +1 yıl
EyvaAllah... Abi yaşını yeni gördüm kusura bakma Hayırlı bayramlar.
- +1 yıl
EyvaAllah Abiii
- Kişilik & Karakter konusunda 5,2b cevap paylaştı.
+1 yılSiyah mavi beyaz
13 Yorumla- +1 yıl
Benimde sevdiğim renklerdir... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler
- +1 yıl
İyi bayramlar 😊
- +1 yıl
EyvaAllah 😊
+1 yılbeyaz.
13 Yorumla- +1 yıl
Beyaz i da severim pek tercih etmem sürekli kirlenir diye... Görüşün için teşekkür ederim... İyi bayramlar... İyi günler...
- +1 yıl
ben de tam tersi herşeyde beyazı tercih ederim.
sana da iyi bayramlar. - +1 yıl
Himm iyiymiş ne güzel sana, ben temiz tutamıyorum pek yoksa süper oluyor beyazlar... EyvaAllah...
+1 yılyesil💚
11 Yorumla- +1 yıl
duymuştum ama hiç izlemedim izliycem😊 Görüşün için teşekkür ederim...
+1 yılGri..
11 Yorumla- +1 yıl
Benim de sevdigim renkler arasında gri... Görüşün için teşekkür ederim... Mutlu günler
+1 yılLacivert ve beyaz.
11 Yorumla- +1 yıl
İkisi de süper renk, bende severim... Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
Mavi ve siyah
11 Yorumla- +1 yıl
Siyah en sevdiğim mavide sevdiğim bir renktir... Görüşün için teşekkür ederim... İyi günler
+1 yılKırmızı siyah
13 Yorumla- +1 yıl
Ne güzell benim de sevdiğim bir renktir kırmızı tabi en coook siyahh... Görüşün için teşekkür ederim. İyi bayramlar... İyi akşamlar
- +1 yıl
Rica ederim iyi bayramlar iyi geceler
- +1 yıl
EyvaAllah...
- Devamını Gör (11)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar