
Çoğu insan hasetlikten ve kıskançlıktan dolayı böyle şeyler yapıyor. Sen böyle bir şey yapar mısın?

Güzel bir söz..
Kusur bulmak yerine kusur örteriz ama yanıbaşımızdakiler öyle düşünmüyor genelde.
Örneğin birine yemeğe gittim börek yapmıştı, çok kişilerde vardı, böreğin içinde saç varmış agzıma geldi. Yutamadım çıkaramadımda kusmamak için wc gittim hiçbişey demeden. sonuçta insanlık hali rencide etmek istemedim. Noldu kız kaçtın öyle dedi, genzime kaçtı dedim öksüremedim masada ondan kalktım. Kimseyede saç çıktı demedim mahcup olmasın diye. Ama başka bir arkadaşa toplandığımızda diğer kadının yemeğinden kıl çıktı ve o rencide etmediğim kadın herkesin içinde ayyyyyy kızzzz allah canını almasın saçınımı bize yediriyorsun diyip dalga geçti. bir nevi kadını rezil etti. Bilmiyorum bayanların çoğu böyle fesat. Bana göre buda bir kusur. şimdi kusurmu bulmuş oluyoruz? Bilemedim. 😂😂😂
Maalesef insanları anlamak zor..
Genelde 4 S uygulanır..
Tşkler Mutlu Bayramlar..
Kimsenin kusurlarını yüzüne vurmam, bu hiç hoş bir davranış değil.
Her kim bir müslüman kardeşinin ayıp ve kusurlarını, kimsenin görmediği ve görmesini istemediği şeylerini örterse, Allah'u Teâlâ da kıyamet gününde onun ayıplarını örter. Her kim müslüman kardeşinin meydana çıkmasını istemediği birşeyini ortaya çıkarır ve dile verirse; Allah da onun ayıplarını, kimsenin bilmesini istemediği hallerini meydana çıkarır. Bu suretle kendi evi içinde de olsa onu rezil eder. Müslüman kardeşinin ayıplarını örten, bir ölüyü diriltmiş gibidir. "...
umrumda olmaz herkesin bir kusuru var sonucta gereksiz bir caba
Cevap
11Cevap
Hic boyle. bir wey yapadim yapmamda. Ben beni yaradana kusurlarimi kapat diye yalvarirken. Başkalarinin kusurlarina gormem Gorsemde kendimi gormeidm ve biiyorum gibi davarinirm
Yüze vurmak değil de. Sevdiğim insanların kusurlarını duzeltmeleri için söylerim. Onlar da bana soylesin..
Asla. Benlik değil hiç. Öyle bir şey yaparken bile kendimi hayal etsem utanırım yaptığımdan.
yok genelde görmezden gelirim öyle de iyi bir insanım işte😆😇
Kusur bulmak için bakma birine,
çok ihtiyaç duyar insan en çok anlaşılmaya...
Tavsiye ederim sana ustunluk taslayip hava basmaya calistiginda elinde bir koz bir silah oluyo. beklemedigi an birden sessizce ortaya atiyosun ve bom!
Sevmediğim birisi bile olsa yapmam çok kötü bir his bence
Bu sitedeki insanlarda dört dörtlük maşallah, hepsi bı siteye toplanmış
daha önce başıma geldi bana karşı yapılmıştı şimdi elime fırsat geçse ödetirdim bu şeklide yapana
Kusurları yüze vuruyorum, insanlar her şeyi hak ediyorlar. Tek masum olan hayvanlar.
Araştırır kusurunu bulurum ama çok zor durumda kalmadıkça yüzüne vurmam
egosu tavan yapmış şahıslar her şeye bahane bulur
Öyle bir huyum yok uğraşamam
Kendi kusurlarımız herkesten fazla
asla
çok ketum olduğum söylenir
Hayır çok çirkin bir davranış
hayır mükemmel insan yoktur
o kadar ayrıntıya gerek yok
Öyle gereksiz şeylerle uğraşmam
Asla öyle birşey yapmam
yapmam ayıplarını örtmek lazım
yoo gördugum an vururum millet artik bunaldi 😂
Tahammül edemediğim bir davranış şekli
Asla!
hayır
Uğraşmam
Hayır.
Hayır.
Hayir
Hayır.
Yapmıyorum
Yazık.
hayır
hayır
Hayır banane
sinir ederse evet
Hayir
Hayir
Hayır
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar