Abla bu olay şuna benziyor, abimin beni önce durduk yere kızdırıp sonra çok kızıyorsun diyip bunuda bilgisayara bağlaması gibi. yani sanki senin o tepkiyi vermeni istiyorlarmış gibi
Çok doğru bir tanım yapabileceğimi zannetmiyorum ama içi dışı bir olmayan, arabozuculuk yapan kişilere fesat denir. Ve bana şu ana kadar kimse bu yakıştırmayı yapmadı.
En İyi Cevaplar