"Gereksiz anlam yüklemişim" dediğiniz insanlar oldu mu?

Gereksiz anlam yüklemişim dediğiniz insanlar oldu mu?
Selamlar,

Her insan bana göre bir kere bile olsa bu sözü kendi kendine söylemiştir. Boşuna anlam yüklemişim yazık oldu diye. Peki, siz böyle bir durum yaşadınız mı?
"Gereksiz anlam yüklemişim" dediğiniz insanlar oldu mu?
Cevapla