Yaptıklarınızdan Sık Sık Pişmanlık Duyup ''İnsanların Hepsi Nankör, Kimse İçin Değmez!'' Dediğiniz Oluyor mu?

Hani bazen söyleriz, ''Evet, insanlar genelde nankör olurlar ve haddinden fazla çabaya layık olmazlar. Ama yine de genelleme yapmamalıyız, arada iyi olanlar ve hak edenler de var...''

Bunun aksine, bazı şeylere hazmedemeyip ve sıkça karşılaşılan durumlar karşısında ''Herkes nankör! İyi olanı, hak edeni yok..! Kimse için kendimi yormamalıyım...'' diye sitem ettiğiniz oluyor mu?
Yaptıklarınızdan Sık Sık Pişmanlık Duyup ''İnsanların Hepsi Nankör, Kimse İçin Değmez!'' Dediğiniz Oluyor mu?
Cevapla