Kaybetmek mi daha kötü yoksa hiç kazanmamış olmak mı?

Kaybetmek mi daha kötü yoksa hiç kazanmamış olmak mı?
Kaybetmek mi daha kötü yoksa hiç kazanmamış olmak mı?
Kaybetmek mi daha kötü yoksa hiç kazanmamış olmak mı?
Cevapla