dün gece çok aradıım, aradım bulamadıım, körolası çöpçüleer, aşkımı süpürmüşler..
bulduğunuz eğer aradığınızsa, zaten kapılıp gittiyseniz doğruların yanlışların önemi kalmaz. yanlış ta olsa görmezsin veya görmemezlikten gelirsin. yanlışlarına tahammül edebildiğin kapasitede katlanmayı göze aldığın insandır doğru insan. yoksa mutlaka eksikleri vardır biz günahkar kulların... ALLAH BİZİ AFETSIN
@Tuti-iMucize bugun hava kararmadan bir muhabbet kusu daha yakaldim balkonda 3 oldu kus gecende vardi sabah kicimi kaldirmak zor geldi yataktan onuda yakalardim kafesi koysam gelirdi yaa bir bilet falanmi alsam diyom ama cok igursuzum ben yaa
@Tuti-iMucize mavi renk valla opucuk atip duriyor erkek simdi iki erkek bir disi oldu bakalim disiyi kim kapacak gerci benim ilk yakaldiqgim sari beceriksiz bu konuda
Doğru insan olmak yanlış yola gitmemek ahlaki ve hukuki olarak her zaman doğru olan şeyleri yapmaktır. aramıyorum o beni bulacaktır. çünkü ben doğru insanım😊
Neye göre doğru? İnsan bakış açılarını biraz değiştirebilirse, biraz da toleranslı ve esnek olabilirse bence doğru insanı çok uzakta aramaya gerek yok. Başkalarında yanlış görüyorsan kabahati önce kendine sonra başkasına yükleyeceksin.
Doğru insan içinden atamadıklarını çekinmeden ona anlatabildiğin, her zaman yanında olacağına emin olduğun insandır. Ve maalesef bu tür insan sayısı ya çok az ya da hiç kalmadı. Çoğumuzun karşısına çıkmıyor sanırım.
En İyi Cevaplar