Adı üstünde anlık mutluluk. Mutlu oluyorsun geçip gidiyor. Sonrası hayal kırıklığı. Hep mutsuz olsak belki alışırız. Gençler benim kafam iyice karıştı biri bana bunu bir açıklasın ya 😂😂


Perec bir kitabında şey diyordu insan mutluluğu yakalayamaz, insan mutluluğu tarif bile edemez. İnsan sadece nedensizce mutlu olur nedensizce de mutsuz. Bu ikisini birbirinden ayıran herhangi bir çizgi falan da yoktur. Sadece hayat vardır içinde her boku barındıran lanet bir hayat ve sırası geldikçe de her şey yaşanır o kadar 😂
Melankolime melankoli kattın adam
Şuralarda bir yerlerde hala çikolata kalmış olmalı ama 😂
Bana yasak :) çikolata ile aynı etkiye sahip başka bişey var mı bildiğin
Kedi var mı kedi 😂
Al işte 😂😂 ilişme depresyonuma çık git 😂😂
Bak ne dicem sabah olsun alışverişe çık kıyafetler al gez toz para harcamak keyif verir insana 😂
@Everesttt ne ayaksınız lan siz bir kere de bana gelip sordunuz mu nasılsınız diye 😂
@Everesttt benim sorumdasın yavaş ol
@Everesttt ritmik olman güzel..
@Everesttt nasıl bozduğuna bağlı.. dalgalanmalar ve ses varsa enfes olabilir
@Everesttt Amacınız birini mutlu etmek olduğunda inanın en ufak detay yetiyor ama siz konuya baya uzaksınız tabi 😂
@Everesttt bilin bakalım ben nerdeyim ahahaha 😂
@Everesttt biz nerdeyiz 😍
@Everesttt kişilik & karakter kategorisinde 😂
Mutluluk hep anlıktır. Uzun süreli mutluluk yoktur. Kesik kesik olur. Hep mutlu olunsaydı sıkıcı olurdu, o zaman mutlu olunmazdı. Yani bence, şahsen, bizzat...
Mutlululuğu en iyi anlatan dayımıza saygılar;
Kuğuların gidince üzülmüyor musun
Hah işte ondan bahsediyorum. O boşluk hissinde geberip gidecem
On gün sonrasında bir arttırıp devam edersin. Ben napcam
Benim felsefeme göre mutluluk bedeli ödenmesi gereken bir şey, o yüzden insanlar her zaman mutlu olamazlar bir karşılık vermeleri gerekiyor. Bazen küçük mutluluklar karanlığın içindeki bir mum ışığı gibidir, bazense ileride ödenmesi gereken büyük bedeller...
Soruna tam görüş yazıyordum yine kalktı sorun.😑😑
Anlık olduğu evet geçiriyor.
Yerini huzune bırakıyor sanırım
Normal mi o sorunun silinmesi?
Beş dk kalmadı soru. Bu ne hız. Pusuda bekliyorlar sorumu silmek için
Modlar şu an aktiftir.
Ondan hemen kalkıyor. 😑😑 Ama kalkması doğru değil.
@KızlarSoruyor hesabı ile iletişime geç istersen
Teşekkür ederim
Cevap
19Cevap
Aslında anlık mutluluklar insanın geleceğine çok büyük anlam katıyor bence. Çünkü o anki mutluluk mutsuz olduğum her an anıyor ve sürekli dile getiriyor devamı olmasını dile getiriyorsun. Aslında Anlık murluluk peşi sıra umur getiriyor bence ve hayatımızda olması bence önem arz ediyor. Çünkü yaşamda her şey bence anlık gerçekleşiyor, anlayana...
Mutluluk, bir nevi uyuşturucu gibidir hayattan tat almak için mutlu olmaya çalışır, gayret ederiz ve tabi kısa sürede o mutluluk geçer veya bize yetmez, daha fazlasını isteriz ve bir daha çalışır gayret ederiz bu böyle gider. Tabi birde bulunduğu kötü durumdan çıkmak için mutlu olmaya çalışanlar vardır ki zaten onlar tam mutlu olamazlar mutlulukları yarımdır, kısa bir süre sonra gülüşleri veya sırıtmalarının yerini donuk ve düşünceli bir surat alır.
Evet, aynen öyle oluyor. En iyisi en başından itibaren mutsuz olmak.
anlık yaşamayı dene bu sayede anlık mutluluklar seni daha çok mutlu eder çünkü o an mutlusun gerisi boş ve üzüntüler de seni daha az üzer çünkü sadece o an üzülürsün sonrasını düşünüp daha çok üzülmezsin
Anlık mutluluklar da güzeldir bence bazen 1 aya sığdıramadığını bir güne sığdırırsın ve senim için güzel ve unutulmaz olur her aklına geldiğinde tebessüm edersin😊.. Mesala
ben başımı yastığa koyduğum da gelir ve gülerim
Anlık mutluluklar plansız olduğu için şahsen bana diğer mutluluklardan daha çok haz verir. E doğal olaraktan bunu ne kadar çok yaşarsan o kadar bağımlı hale geliyorsun. Aslında evet zaman ilerledikçe daha çok şey yaşadıkça bu hayatta giderek daha zor mutlu olan bireyler haline geliyoruz.
Hep mutlu olsak kıymeti olmaz ki arada mutsuz olacağız ki kıymeti olsun
Anlık mutluluklar bizi ayak da tutan ayrıca. Insan hep mutsuz olamaz
Adı gibi gelen mutluluklar sel suları gibi akıp gider..
gönül rahatlığıyla evet dyebileceğim bir soru..
ardında hüsran yatmazsa dahada güzel olur tabi
İnsan En Ufak Bir Şeyden Bile Mutlu Olabilecek Bir Yapıya Sahip. Mutluluk Ayrıca İnsanın Dogasında Var Anlık Mutluluk Izdırabın Simgesidir.
resme bayıldım ^^ anlık mutluluklar gereklıdır yanlız mutluluga kapılıp uzun emel kurmamak kaydıyla.. uzun emel kısmı tehlıkelı.
Anlık dediğin gibi geçiyo ve tekrar mutsuz son mutlu olmak saniye mutsuz olmak ise ömürlük bu dünyada malesef
yıkıcı etkilerinden korunmak için bağlanmamak, değer vermemek, önemsememek lazım..
anlık mutluluk yoktur olsa olsa adı kendini tatmin etmedir..
Tatmin olman mutlu olmana yetiyorsa devam et. Bahsettiğim şey çok başka
Anlık mutluluk var diyenlereydi cevabım..
Kişiselleltirmenin manası yok...
Bence degil ama su an mutsum ve yanlis anlasildim 😐😐
Önemli olan başkalarının mutluluğuyla mutlu olmak
Üzülmezsiniz :)
Başkasının mutluluğundan banane
Aynen sanane
Beklentilerini sıfıra indirger isen mutlu olmayı başarırsın zaten
anlık mutluluk yani unutma bir yerde mutluluk var onu bul diyor
anlık mutluluklar mutsuzluğun habercisi olabiliyor haklısın
Demek ki bize çok görüyorlar mutluluğu...
Demek ki..
Mutlulk anlık olur zaten, uzun süren mutluluk mümkün değil
Iki ucu boklu değnek afedersin 😂😂
Kesinlikle
Geçici mutluluklar büyük bir hüzündür
Evet bence öyşe
Olabilir
Evet
Evet
yooo
Öyle olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar