Vedaları sever misiniz, veda etmek bir zorunluluk mudur yoksa giderken kendini rahatlatmak için midir, nasıl veda edersiniz?

Vedaları sever misiniz, veda etmek bir zorunluluk mudur yoksa giderken kendini rahatlatmak için midir, nasıl veda edersiniz?
Vedalar..
sevimsizdir vedalar mutsuzdur vedalar..
veya olması gerekeni yapmaktır vedalar..
Peki veda etmeyi zorunluluk olarak mı görür insan..
yoksa giderken kendisini rahatlamak için mi veda eder kalanlara
Siz nasıl veda edersiniz peki
kısa sözcükler ilemi yoksa süslü kelimeler eşliğinde mi?
Vedaları sever misiniz peki?



Vedaları sever misiniz, veda etmek bir zorunluluk mudur yoksa giderken kendini rahatlatmak için midir, nasıl veda edersiniz?
Cevapla