İnsan bilmediği duyguların esiri ise, o duyguları yaşadığında ve o duygular onu yıprattığında esareti sona mı erer?

İnsan bilmediği duyguların esiri ise, o duyguları yaşadığında ve o duygular onu yıprattığında esareti sona mı erer?
Hiç aşık olmayan bir adam ya da kadın aşık olmak ister.
hiç nefret etmeyen insan nefreti görmek bilmek tatmak ister
kimisi öfkeyi yaşamak ister
bilmediği duyguların esiri olmuştur yaşamak için çabalar
ve sonra o duyguları yaşadığında..
tam aksi bir şekilde beklediğini bulamazsa örnegin aşkta hüsranı yaşarsa..
O duyguya karşı esareti biter mi
yoksa hayalindeki o duyguyu tam olarak yaşayana kadar esareti devam mı eder



İnsan bilmediği duyguların esiri ise, o duyguları yaşadığında ve o duygular onu yıprattığında esareti sona mı erer?
Cevapla