Taciz yoktur çirkin erkek vardır ne düşünüyorsunuz?

Sırf tipsiz olduğum için minibüslerde falan hiç bir şey yapmama rağmen sayısız infaza maruz kaldım. Simdi her gün 10 kmlik yolu yürüyerek gidiyorum. Ama aynı sekilde beğenilen bir erkek dokunsa bile taciz olmuyor resmen. Çünkü gördüm örneğini. O yüzden taciz yoktur çirkin erkek vardır ne düşünüyorsunuz?
Taciz yoktur çirkin erkek vardır ne düşünüyorsunuz?
Cevapla