insanlar bazen kötü şeyler yaşayabilir ama üstesinden gelemeyebilirler haliyle kendine zarar vermek isteyebilir insan kimisi saçma bulur ve cesaret edemez kimisi de böyle vücuduna zarar verir, intihara kalkışır falan ben gereksiz buluyorum insanın derdi her ne olursa olsun kendine zarar vererek kurtulamaz acıdan aksine daha fazla acı çeker diye düşünüyorum gençliğine yazık yani..
13 Yorumla
Soran+1 yılKardeşim ağzına yüreğine sağlık çok güzel yazmışsın 😊Allah razı olsun senin gibi güzel insanlardan 😊 Hayırlı Ramazanlar 😊 Kardeşim
Soran+1 yılRica ederim kardeşim 😊 Teşekkürü hakeden sensin 😊 sağol
En İyi Cevaplar
+1 yılüzülüyorum bizde küçükken birkaç çizgi çektik ama böyle değildi 😢😢. Kim bilir ne kadar şey tutuyor icinde.
11 Yorumla
Soran+1 yılEyvaAllah kardeşim 😊 Allah razı olsun sağolasin, görüşün için teşekkür ederim 😊 Hayırlı Ramazanlar 😊
+1 yılKan akacak Damarı bulamadığı zaman el alışkanlığı gibi uzanırsın jilete çekersin , çizersin façayı...
Dışardan soğuk görünür içerden serin rüzgar eser...10 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 491 cevap paylaştı.
+1 yılbaşkasına zarar vermedı surece kendını ıstedı kadar doğrayabılır bıcakla fark etmez
11 Yorumla
Soran+1 yılEyvaAllah kardeşim 😊 Hayırlı Ramazanlar 😊 görüşün için teşekkür ederim 😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
karışık bunu yapan bir bağyansa psikopat dikkat çekmeye çalışıyor olarak görürüm ama erkekse sıkıntısı vardır bence iyi gözüküyor kan kokusu 😍
224 Yorumla
Soran+1 yıloyyy alla alla vay mk.😂😂😂 teşekkür ederim 😊 güzel bir bakis acısı daha çok kan var 😂😂😂
Soran+1 yılbende kan çok gel içelim kanka 😂😂😂
Soran+1 yıl😂😂😂kanka sen nereyi istersen söyle keserim ben sıkıntı tinne param parça et beni mk...😂😂😂kol bacak göğüs yanak ne istersen böbrek dalak malak
Soran+1 yılboşver kanka 😂😂😂çatır çatır keserim 😂foşur foşur kan akar iç doya doya fjdjdjdj😂üzülme lan
Soran+1 yılvay A. MK ben bunu niye düşünmedim ama olmaz insanlara zarar veremem ben kurban alalım kurban keselim kanı bozuk birini kessek iyi olmaz hasta oluruz 😂😂keselim lan mk. seni mı kircam hadi kimi kesiyoruz ne kesiyoruz 😂ayrıca benim kolum canım acımaz alışık acı çekmeye acı bile olmaz aksine hosuma gider
Soran+1 yıltamam o zaman ben de insanlara haddini bildirmeyi severim canını yakanı şöyle canına sokim onun,😂😂😂kanka kanka😂😂😂keselim mk😂adres ver bakim nereye gidiyoruz
Soran+1 yılsana vermezsem kime vereceğim 😂adresiiiiii adresiiiiii😂😂😂kanka huzur tepe sokak mutluluk çıkmazı no 3 İstanbul Üsküdar
Soran+1 yılaynen İstanbul mk hayırdır ne oldu kanka sen nerdesin ki 😂😂😂
Soran+1 yılAtla otobüse gel yol paran benden moruk ne dersin 😂😂😂😂
Soran+1 yılkanka motor var motor ile gelsem alsam seni olur mu 😁😂😂😂😂
Soran+1 yılsende hicbirsey sevmiyorsun kanka hadi görüşürüz Allah a emanet ol uyucam ben
Soran+1 yıliyi geceler sende kanka
Cok büyük acilar cekiyordur birsey düsünmem allah o durumdan kurtarsin derim
11 Yorumla
Soran+1 yılAmin inşaAllah 😊 Balkız
+1 yılNasıl yapıyorlar hiç anlamıyorum çok açıyordur birde
19 Yorumla
Soran+1 yılKardeş kollardaki kesikler yaralar yakmaz insanın canını yürekte yara varsa onlar sinek ısırığı gibi gelir,
Soran+1 yılNasıl yapıyorlar, herhangi birşey ile sise bıçak jilet ne olursa sinir stres sonra kesikler
- +1 yıl
İlk cevapla nickinin hakkını verdin😊 Saçmalik ya insanın bilerek kendini çizmesi 😂
Soran+1 yılEyvaAllah kardeşim 😊 saçmalık değil kardeşim bende yaşamadan bilemezsin, her insan hata eder hata işleyenlerin en hayirlilari tövbe edenlerdir Rabbim tövbe edenleri sever sadece bir hata bu, evet bile bile isteye isteye çatır çutur keser birazda yürek ister bizde fazlası ile var zaten
- +1 yıl
Resimdekinin sen olma ihtimali var mı diye düşündüm şu an. Tamam çiz de bu kadar değil bu sanki tişört deseni gibi olmuş
Soran+1 yılonun fazlası var be kardeş ama seveni de çok çok şükür görüşün için teşekkür ederim 😊 Hayırlı Ramazanlar 😊 iyi geceler
Soran+1 yılaklıma şimdi geldi o kadar kaynıyordu ki evet tişört desen gibi olmuştu ve hoşuma gitmişti saklamıştim tişörtü de ailem atmıştı
- +1 yıl
Neyse Allah'tan bu alışkanlık geçmiş. Yoksa yaşlılık dönemini düşünemiyorum. İyi geceler😃
Soran+1 yılÇok şükür Rabbime ama çok işe yarıyor kardeş zalimler görünce korkuyor, sürekli mevzu kavga hak için adalet için mazlumlar için zalimler ile savaşmaya devam, çok şükür fenayım hızlı atık tırmanma videom var sorular da izle bakma daha ne alışkanlıklar var bizde kötü olan bir bu hayırlı geceler kardeşim 😊
+1 yılNeden yaptıkları bariz ortada. Ruh acı çekince bir yerden çıkıyor benim çizik yok ama farklı şeylerim var geçmiş olsun sana. Umarım düzelir tüm hayatın
15 Yorumla
Soran+1 yılneden yaptıklarını kendileri bile bilmiyor bazen bilmeden yapıyorlar hocam, teşekkür ederim hocam benim hayatım değil ama o
- +1 yıl
Kimin hayatı bilemem tek bildiğim onların ruhları ve bedenleri acıya prangalanmış. Anliyorum, yargılamıyorum. Çünkü ben de çok acı çektim, intihara kalkıştım o yargılayanlar varya işte onlar acıyı yaşamamışlar. Çaresizliği bilmiyorlar, kaybetmemişler kalpleri acı çekmemiş. Boş konuşan lavuklar. Benim kaybettiklerim kazandıklarıma oranla fazla. Kim bilebilir ki veya kim ister ki kendisine acı vermeyi?
Soran+1 yılHocam ağzınıza elinize sağlık bu süper oldu vallahi 😊güzel görüşün için teşekkür ederim 😊 mutlu günler
- +1 yıl
Rica ederim, sana da mutlu günler. Ne kadar ırkçı da olsam insanım en azından ben düştüğümde el uzatılmadı ama uzatırım. Dertlendiğinde anlatabilirsin en azından rahatlarsın. Kendine iyi bak :)
Soran+1 yılSağolun hocam, güzel insansınız içinizde bir melek var, ben uzatırim her zaman elimi ne zaman isterseniz, teşekkür ederim 😊 hocam sizde kendinize iyi bakın kucak dolusu sevgiler 😊😊
+1 yılmazoşist dikkat çekmeye çalışan ergenler olduklarını düşünüyorum.
112 Yorumla
Soran+1 yılAynısını sizin için düşünüyorum öyle birşey yok kardeşim, fazlasıyla herşeyiyle dikkat çeken biri zaten o bunun gibi şeylerle dikkat çekmez edebi ahlaki çocuklara olan sevgisi, insanlara yaklaşım tarzı sohbeti muhabbeti güzel sesi vs. daha bir sürü şey ile dikkat çekiyor zaten kesikler dikkat çekmez sadece zalimler korkar mazlumlar yanındadırhep 7 den 70 e herkes selam verir açık kapalı çarşaflı teyzeler dedeler oooo görüşün için teşekkür ederim kardeşim 😊 hayırlı ramazanlar
- +1 yıl
bir insan niye kendine zarar vermeyi ister ve bunu hoş bulur kardeşim
Soran+1 yılkardeşim insan kendisine zarar vermek istemez zarar vermek zorunda kalır bazen, bunu hoş bulmuyorum hoş bulduğumu kim söyledi sana peki,
- +1 yıl
zaten sana hoş buluyosun demedim ve bir insan kendine zarar veriyorsa piskolojik sorunları var demektir
Soran+1 yılkardeşim psikolojik hiçbir sorunum yok, aksine insancıl çocukları çok seven insanları koruyup kollayan güzel söz ve şiir yazan şarkı söyleyen çocuklara dua süre öğreten hadis öğreten biriyim psikolojik hiçbir sıkıntım yok elimden herbisiste gelir tamir vs
- +1 yıl
benim sözüm sana değil ki niye bu kadar üstüne alındığını anlamadım yarası olan gocunurunmuş
Soran+1 yılyarası olan gocunmaz kardeş ben buyum o kollar benim kollarim
Soran+1 yılyaptıklarımi bilsen yapan var mı diye sağa sola bakarsın böyle biri var mı diye
- +1 yıl
ookk
Soran+1 yılwww.youtube.com/channel/UCnP20z40_4iLumTHN2KmWaw
bunlar çeyreği bile sayılmaz izle- +1 yıl
okkkkk
Soran+1 yılokkkkk😂
+1 yılNeler yaşadıklarını bilemeyiz oyüzden kimseyi yargilayamayiz allah herkesin aklına mukayet olsun
21 Yorumla
Soran+1 yılağzına yüreğine sağlık 😊görüşün için teşekkür ederim 😊 Hayırlı Ramazanlar 😊amin inşaAllah 😊
+1 yılKendilerini dertli gibi göstermeye çalışan ergen olduklarını düşünüyorum
21 Yorumla
Soran+1 yılEyvaAllah kardeşim 😊 Hayırlı Ramazanlar 😊 görüşün için teşekkür ederim
Kendisine zarar veren insan herkese zarar verebilir haz etmem
15 Yorumla
Soran+1 yılkendisine zarar veren insan başkasına kolay kolay zarar veremez kardes, verseydi kendine değil başkasına verirdi zaten, ön yargılarını kır hayat herkese aynı değil
Soran+1 yılBilmem belki öyledir tanıdığın var mı varsayım ile konuşuyorsun ve çoğu konuşuyorsun gördün mu tanıdin mı yaşadın mı neden diye sordun mu neden kestiğini biliyor musun bir gün başına birşey gelse insanlar seni hemen dislasin mı yargılasin mı senden haz etmesin mı sana nasıl baksınlar düşmez kalkmaz bir Allah..
Soran+1 yılSen sensin kardeş herkes herkes değildir, sen kendine belki zarar vermesin belki vermezsin, sıkıntılı yaşıyan yaşamayan Allah bilir herkesin sıkıntısı kendine kardeş, şükür etmediğini nereden biliyorsun ki sen, vatana millete hayırlı o genç merak etme sevilen bir insan herkesin sevdiği çocuklarına örnek gösterdiği biri küçük yaştan beri çalışır ailesine bakar namusludur herkesin namusuna da sahip çıkar zalimlerin karşısında mazlumun yanında olur hayırlı biri o Allah biliyor kardeş 😊 tek tek yazarım yazmakla bitmez her insan hata eder hata edenlerin en hayırlılari Tevbe edenlerdir tirmizi hadisi şerif
+1 yılÜzülüyorum sadece yargılamamak lazım belki de nice dertleri vardır.
13 Yorumla
Soran+1 yılEyvaAllah kardeşim 😊 güzel insansın vesselam 😊 Görüşün için teşekkür ederim 😊 Hayırlı Geceler 😊Hayırlı sahurlar
- +1 yıl
Oruç tutmuyorum. Üzülme ayrıca herşey geçer
Soran+1 yılÖnemli olan insanlık oruç şart değil hayırlı günler 😊 EyvaAllah sağolasın
+1 yılKesmesi zaten şaçmalıkta marifet gibi poz vermesi neyin nesi?
17 Yorumla
Soran+1 yılSize göre evet saçmalık olabilir sizin bakışıniz kardeşim, poz vermesi neyin nesi anlatayım o poza bakarak kendine kızıyor insanlardan soğumaya çalışıyor iyilik yapmak istemiyor hayattan soğuyor menfaatçi ve çıkarcı köpeklerden bıkmış herkesi insan sanmaktan bıkmış biri baktıkça sinir oluyor insanların kahpekiklerini hatırlıyor bunun gibi kardeşim 😊 görüşün için teşekkür ederim 😊 Hayırlı Ramazanlar
- +1 yıl
Ya anlıyorum zaten boyle bir şey yapan birinin elbette içinde vardir biseyler ama kendine zarar vermesi gücsüzlük gibi sanki. Ve hoş bir görüntü değil bu konuda hemfikiriz sanırım. Yani her şeyi tecrübe edinebilir ona göre yolunu çizer bu şekilde kendine sürekli olanları hatırlatması onu ileriye götürmez, ileride kendisi de pişmanlık duyar çünkü. Bu benim düşüncem tabiki.. Hayırlı ramazanlar :)
Soran+1 yılGeciktigim için kusura bakma lütfen kardeşim, haklısın kardeşim yanlış birşey güçsüzlük değil aslında manevi olarak güçlü biri fakat herkes boşluğa düşer kardeşim illaki bir gün herkes bir hata yapar, hoş bir görüntü değil tabi kardeşim bu fotoğrafları benim çocuklar sevenlerim gördü de nasıl üzüldüler çocuklar ağladı kollarımda ki kesikleri görenler de kesti kendilerini birdhaa yaparsan bizde yaparız abi dediler öyle severler beni, yolu belli kardeşim sevilen biri ev kredisi ödüyor bitsin yuva kuracak hiçbir kızı kullanmıyor eglenmiyor karı kız peşinde koşmuyor ailesine bakıyor yıllardır, hayırlısı diyip bekliyor, ağzına eline yüreğine sağlık kardeşim bu daha güzel oldu, Hayırlı Ramazanlar 😇😇😇
- +1 yıl
Anlıyorum, bahsettiğin gibiyse Allah yardımcısı olsun.. Hayatta hiçbir şey için değmez, üzenlerin umrunda olmuyor çünkü. Yeni pencere açmak gerekiyor illa :) Hayırlısı olsun hakkında.
Soran+1 yılO kişi benim kardeş, ben, amin inşaAllah 😊 Cumlemizin Gönlünce Hayırlısı olsun kardeşim 😊https://www. youtube. com/channel/UCnP20z40_4iLumTHN2KmWaw
bak burdayım kardeşim- +1 yıl
Ha sensin 😱 😄 Yukarda da başkasından bahseder gibi yazmıştın ondan öyle dedim. Kusura bakma
Soran+1 yıl😀😀Öyle yazmak istedim yoksa nasıl anlatayım onu bu kadar iyi 😀😀
+1 yılPolis ve asker olamayacaklarını.
11 Yorumla
Soran+1 yılEyvaAllah kardeşim 😊 Hayırlı Ramazanlar 😊 görüşün için teşekkür ederim 😊 Kesinlikle zaten polisten nefret eder askeri sever ama rütbelileri sevmez olmakta istemezdi sağol yine de
Çok kötü şeyler yaşadıklarını düşünüyorum
115 Yorumla
Soran+1 yılSeni tanıyorum muyum bilmiyorum ama tanıdık geldin, EyvaAllah kardeşim 😊 Hayırlı Ramazanlar kesinlikle öyle
Soran+1 yılHatırladım güzel insan hatırladım emin olamadım sadece tanıdık geldin dedim ulan tanıyorum ama nereden 😊Unutmadım ilk yazdigimi bile unutmadim iç ve kardeş iç ne olcak ki ecel bir saniye ileri geri gitmiyor yak bir sigara offff çek çek dumanı dumandaki hayaller içine çekince seninle ufleyince giderler tekrar tekrar hep aynı şeyler iç be kardeş gibisinden Küçügümmm😊
Soran+1 yıliçmeyecegin anlamına gelmez ama inşaAllah icmezsin ne dimm önce sağlık tabi ne güzel 😊 Hayırlı Ramazanlar 😊
Soran+1 yılÇalışıyorum biliyorsun şimdi yazabildim@Pilot@Rica ederim 😊
Soran+1 yılTeşekkür ederim sağolasın 😊Kolay gelmiyor ama kolaylastiranlar oluyor bazen
Soran+1 yılamin inşaAllah 😊 senin de sende de daim olsunlar 😊
Soran+1 yılsanki bizde var arada oluyor işte o yüzden dedim olmuştu yani 😊😊😊
Soran+1 yılnereye bakicaz bakalım 😊
+1 yılBenim çevremde pek yok, gördüklerime de acıyorum.
13 Yorumla
Soran+1 yılBenim çevremde çok kardeşim hiçbirine acimiyorum acınacak halde değiller, çok şükür parmak ile gösterilen biri, efendi sevilen sayılan saygı duyulan biiri o ayrıca arkadaşları abileri tarafından kiskanilan biri acınacak birseyi yok en azından bunun yok diğerlerini bilmem ve acımamda ama üzülürum öyle kardeşlerime
- +1 yıl
Acıyorum derken üzülürüm anlamında dedim zaten :) Yoksa acınacak durumdalar anlamında değil.
Soran+1 yılEyvaAllah kardeşim 😊 sağolasın Türkçe işte bir sürü yere gidiyor 😇😇
Beyinsiz olduklarını düşünüyorum
15 Yorumla
Soran+1 yılEstağfurullah kardeşim o senin beyinsizliğin 😊 Hayırlı Ramazanlar kardeşim 😊 görüşün için teşekkür ederim
Soran+1 yılHaklısın kardeşim beyinsiz olduğunu farketmistim zaten😂😂😂
Soran+1 yılAllah biliyor kardeş senin kasteddigiinin bir önemi yok beni bilenler biliyor 7 den 70 e herkes 😊 Hayırlı Ramazanlar kardeşim 😊
Yardım almaları gerektiğini..
13 Yorumla
Soran+1 yılSağol kardeşim 😊 güzel görüşün için teşekkür ederim 😊 Hayırlı Ramazanlar 😊
Soran+1 yılEyvaAllah 😊😊
+1 yılpiskopat die dusunurum kayafi siyirmis
11 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim kardeşim estağfurullah senin psikopatliğin, senin kafayı siyirmişliğin, senin art niyetin güzel kardeşim daha güzel yazsaydin daha güzel yazardim hayırlı ramazanlar kardeşim 😊
müslüm gürses bergen yıldız tilbe
11 Yorumla
Soran+1 yıliyi hoş güzel dedin de hiç dinlemez onları sevmez yıldız abla iyi ama genelde rap melankolik gitar amatör pop Karedeniz birde 😊görüşün için teşekkür ederim 😊 Hayırlı Ramazanlar kardeşim
+1 yılciddi derecede psikolojik sorunları var
11 Yorumla
Soran+1 yılSenmisin arkadaşım, ciddi derecede psikolojik sorunları yok olsa bile sana hayatının her anında sahip çıkabilcek biri seni koruyup kollayabilcek biri o canına can yoluna yoldaş olabilecek biri ön yargiyili olma lütfen biraz daha iyimser bak hayırlı ramazanlar 😊
- Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılAğır ergenlik geçirmiş diye düşünüyorum
13 Yorumla
Soran+1 yılGüzel insan tatlı kız yakışmadı sana ağır ergenlik ne ya birazcik açar misin?
yani nasıl oluyor ağır ergenlik? görüşün için teşekkür ederim 😊 hayırlı ramazanlar 😊- +1 yıl
Yani ağır duygusal geçirmiş tripkolik falan dinlemiş sigaralar biralar okuldan kaçmalar öyle yani 😂
Soran+1 yılDuygusal bir insanım en derinden enlerde yaşarım herşeyi aşkı sevgiyi merhameti güzelliği, Tripkolic dinledim gözlerinin yeşilini özledim olamaz olamaz sensiz yarim tripkolik bile gözlerimin yesilini özledi benim, sigara evet, okuldan kaçma evet, ama alkol a hayır alkol kullanmaz bize ona yakışmaz 😂😂😂
- Kişilik & Karakter konusunda 730 cevap paylaştı.
+1 yılBen kendimce adam değil diyorum
15 Yorumla
Soran+1 yılSenin o adam değil dediğin kisi, camilerde ezan okumus yıllardır çalışıyor ailesine bakıyor kimseye laf ettirmiyor çoluk çocuk genç herkesi koruyor sahip çıkıyor namuslu şerefli, insanlar başı sıkışınca ona gidiyor elinden musluk sifon tamiri geliyor dükkanı vardi bilgisayar tamirini A dan Z ye yapıyor, 7 den 70 e herkes selam verir cemaat çarşaflı dedeler vs. askerde kardeş var ona bakıyor babasiz büyüdü babasını hiç görmedi herkes onu sömürdü kullandı kimi sevdiyse kaybetti çok temiz çocuk askerden önce kollarında ciizik yoktu senin adam dediğin nasıl kardeş kiyaslayalim bakalım bunun kadar adam mı adama dediklerin senin, ve o gencin talebeleri sevenleri çok önyargıni kır
- +1 yıl
Valla ben kendimce dedim amcamdan biliyorum onada diyorum adam değilsin diye madem böylesin vücduna zarar vermenin ne denli olduğunuda bilirsin
Soran+1 yılherkes herkes değildir kardeşim 😊 amcan olabilir EyvaAllah, düşmez kalkmaz bir Allah bir gün bir hata yaparsın sana adam değilsin derler kulağına küpe olsun burda yazdığın şey aklına gelsin, ben değilim fotoğraftaki benim ateist deist kardeşlerim de var escortluk yapan arkadaşlarim da var ben herkesi tanır herkesle muhatap olurum bizde samimidir sohbet muhabbet arkadaşlik kardeşlik bizde herkes birbirini tanır ben daha çok şey biliyorum ne gerek var, Rabbim bize tertemiz verdi vücudumuzu vücuda zarar veren herşey haramdir onun bilincinde tabi boşluk vardır kardeş herkes düşebilir o boşluğa ben kerhanedeki kadını bile yargilamam, insan değilsin demem
- +1 yıl
Bende yargılamam bu dediklerini sıkıntı yok benimde öyle arkadaşlarım var ama kendine o tarz bişey yapan adam aciz adamdır kusuruma bakma
Soran+1 yılEyvaAllah kardeşim aciz olmak kötü birşey değildir çok şükür elinden her iş gelir onun bazen aciz olabilir zaten aciz bir kulum acizlik kötü değil Rabbim acizlik göstermesin sana 😊 Hayırli Ramazanlar kardeşim
Neden kolunu kestin?
13 Yorumla
Soran+1 yılBen kolumu kesmedim
Soran+1 yılAllah razı olsun sağolasın 😓 Amin İnşaAllah Cümlemizin yardımcısı olsun Rabb'im, düşünmen yeterli sağol dua etmen yeter
mide bulandirici
113 Yorumla
Soran+1 yılEyvaAllah kardeşim 😊 uzak dur miden bulanmasin, kolları kesik o gençler etrafındaki zuppeleri cebinden çıkarır😊Hayırlı Ramazanlar
Soran+1 yılZüppe nedir bilir mısın ki, çok şükür kardeşim inşaAllah etrafındaki iyi görünen zuplelerden degildir, ben yıllardır tanıyamadım insanları tanıdım gerçi de inanmıyorum insanın yaptığı hayvanlıgi hayvanlar bile yapmıyor, hayvanları bulunduruyorum çevremde insanlardan daha insancillar kardeş😊
Soran+1 yılHimm EyvaAllah kardeşim 😊 Kılık kıyafetin güzel olması gerektigi gibi Allah'ın emrettiği gibi eğer sensen o, haklısın tabiki mide bulandırıcı biraz, ne güzel az olsun öz olsun adam gibi olsunda gerisi teferruat kardeşim 😊 görüşün için teşekkür ederim 😊 Hayırlı Ramazanlar
Soran+1 yılRica ederim 😊Rabbim gönlüne göre versin kardeşim canına can yoluna yoldaş olsun son nefesine kadar sana sadik olsun hep yanında kalsın inşaAllah,
Soran+1 yılamin inşaAllah 😊 teşekkür ederim, düşündüğün için sağol kardeşim 😊ben olsam olmasam ne farkeder ki bosver, ben güzel insanım öyle söylerler koldaki kesiklerden çok yüreğimde ki yaralar canımı yakıyor
Soran+1 yılkardeşim bazen program hata veriyor bende de oluyor kusura bakma sağolasın
Soran+1 yıl😊😊
+1 yılÇok saçma bir durum
13 Yorumla
Soran+1 yılEyvaAllah kardeşim 😊 görüşün için teşekkür ederim 😊 Hayırlı Ramazanlar 😊
- +1 yıl
Rica ederim, hayırlı ramazanlar
Soran+1 yılEyvaAllah 😊😊
+1 yılDenişik
13 Yorumla
Soran+1 yılEyvaAllah kardeşim 😊 Hayırlı Ramazanlar kötü bir yorum değil insanları kırmak kolaydır kalbini kiranın kalbi kırılsın tamir olmasın gönlüne göre versin Rabb'im
- +1 yıl
Eyvallah kardeşim sagolasin
Soran+1 yılSende sağol kardeşim 😊
Saçmalık
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet katılıyorum bence de saçmalık 😊Ceren
Soran+1 yılTamam😊
Yapmayin yaaa 😩😷😞
13 Yorumla
Soran+1 yılAğzına yüreğine sağlık güzel insan😊sana gelemedim bir türkü kusura bakma, teşekkür ederim güzel görüşün icin😊😊mutlu günler
Soran+1 yıl😇😇😇😇
Kişilik & Karakter konusunda 414 cevap paylaştı. gerizekalilar yaa
15 Yorumla
Soran+1 yılestağfurullah kardeşim senin gerizekaliligin saygılı yorum yap saygılı cevap vereyim... hayat herkese adil değildir düşmez kalkmaz bir Allah...
Soran+1 yılEyvaAllah kardeş 😊 abine canım desen sana kızmaz bende senin abin sayılırım musluman müslümanin kardeşidir, ama bana deme ben ayna gibi nasıl bakarsan öyle bakarım sana kardeşim, haklısın kardeşim bunları yaz işte insan kendi kendine zarar vermemeli biliyor musun abin niye kesmiş kollarını?
Soran+1 yılkardeşim resim benim veya değil ben burda kaç kişiyi savundum görüşlerime bak kaç kişi ile tartıştım Kürt kardeşlerimi de savundum ama Kürt değilim orusbu kızı da savundum müslümana Müslümanlığa laf edene de karşı çıktım onlar da benim kardeşim abinde kardeşim yorumunu beğenmedim ilk yazdigini o yüzden böyle bir tepki gösterdim kırıcı değil yapıcı olucaksin kardeş her insan hata eder hata işleyenlerin en hayirlilari tövbe edenlerdir Rabbim tövbe edenleri sever hadisi şerif kardeş, hiç hata yapmadın mi hata yaptın diye sana biri laf etse ben o laf edenin hayatına sokarım benim bir sürü kardeşim var çocuklarım var manevi tanıdık tanımadık herkesi gücüm yettiğince korurum yetmezse dua ederim Rabbime takdir onun
+1 yılErgen
11 Yorumla
Soran+1 yılestağfurullah kardeşim o senin ergenliğinden kaynaklanıyor büyü biraz😊 Hayırlı Ramazanlar kardeşim 😊
- Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılBu kim?
11 Yorumla
Soran+1 yılkim olduğunu boşver be kardeş senin etrafında var mı gördun mu hiç ne düşünüyorsun onlar hakkında?
+1 yılManyaklar
11 Yorumla
Soran+1 yılSağol kardeşim senin manyakliğin teşekkür ederim 😊 Hayırlı Ramazanlar kardeşim 😊görüşün için ayrıca teşekkür ederim
+1 yılSalak olduklarini
11 Yorumla
Soran+1 yılTatlı ve güzel kızsın kardeşim yakışmıyor sana ama madem yakıştırdın teşekkür ederim, senin salakliğin kardesim😊salak nasıl olur tarif et ben sana aksini ispat edeyim görüşün için teşekkür ederim 😊 Hayırlı Ramazanlar kardeşim 😊
😢😢😢
11 Yorumla
Soran+1 yılKurban olurum gözünden akan tek bir damlaya üzülme, üzme kendini ne bu ne baska birseye😊🤔 Görüşün için teşekkür ederim 😊 Güzellik😊
+1 yılFazlasıyla kekolar
11 Yorumla- +1 yıl
Jargon nedir bilir misin? Ama nerden bileceksin..
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer 
En İyi Cevaplar