Biri size iyi bir insan olduğunuzu, içten, akıllı fikirleri olan, derin, kültürlü ve güzel/yakışıklı olduğunuzu söylediğinde; kısacası size ve hayatınıza dair herhangi bir ya da birden fazla olumlu iltifatlarda bulunduğunda, anında olay yerinden kaçma isteğiniz oluyor mu? Yoksa ne kadar çok iltifat etse de rahatsız olmam mı diyorsunuz? Bir insanın size sürekli iltifat etmesinden rahatsız olur musunuz? #Hemsirelık34
Güncellemeler
+1 yıl
..
Bir insanın size sürekli iltifat etmesinden rahatsız olur musunuz?
İnsan nasıl bir kişiliğe sahipse, karşısındaki insana öyle yaklaşır. Daha doğrusu insanın kendisini tanımasını sağlayan şey, karşısına olan yaklaşımıdır diye düşünüyorum. Ve eğer bir insan bana iltifat ederse; bu onun mütevazi kişiliğindendir, samimiyetindendir ve iyiliğindendir. İnsan ve toplum sevgisindendir.. İlgi açlığından ve beklentilerden bağımsız olarak, iltifatın rahatsızlık vermesinin herhangi bir izahati olduğunu düşünmüyorum. Hatta iltifatın beklenti ve ilgi açlığına bağlı olması da ayrı bir muamma, bunlara bağlı olarak görülmesi de garipsenebilirliği yüksek bir durum olmalı..
Sonuç olarak iltifat, ne sıkıntı vermesi; ETİ Cin gülsün, dünya gülsün etkisi yaratır
Şöyle insan bazen iltifat bekliyor ama sürekli olduğunda utanmaya başlıyorum konuşmak istemiyorum falan sonra çok havalandın? O zaman sende gaz verme ne yapayım yani😂
En İyi Cevaplar