Sıfır beklenti, sonsuz mutluluk diyoruz ama şöyle de bir gerçek var ki, az da olsa her insan hayatının bir kesimi beklentiler üzerine kuruludur. Peki sizin hayatınızın % kaçlık bir kesimi #beklentiler üzerine kurulu? #BirTutamAşkk #Beklentiler
Sıfır beklenti, sonsuz mutluluk! Hayatınızın % kaçının beklentiler üzerine kurulu olduğunu düşünüyorsunuz?
Denklem yanlış, Sıfır beklenti = sıfır hayal kırıklığı daha doğru. Beklentisi olmayan hayat yol kenarında yağmurla yeşeren ottan farksızdır. Bizi hayata tutunduran, yaşama arzusu veren, beklenti ve isteklerimiz. Onlara harcadığımız çabadır
Bottom. Hep en kötüsünü düşün, hep en beterini. Yeter ki mutlu olacağım diye çatlatma göbeğini. Sev kendini yeter. Hayatta kalmaya odaklan sadece sen. Gerisini ayaklarının altına seriyor yaratan.
ben beklerim yüzdeye vurursak yüzde yüz derim.. bu söz neden var onuda bilmiyorum hiç ılmazsa şnsan karşılık beklerki mutlu olabilsin oysa.. yani kusurlu kusursuz farketmez beklenen karsılanmıyorsa mutluluk yüzde sıfır
beklentisi olmayan, rutin yaşayan, anlık yaşayan, sadece hayatın getirdikleri ile idare edebilen bir yapıya sahip olmuduğum için, olursa ekime olmazsa kasıma teması üzerine yoğunlaşmış bir yapım vardır.
Hiçbişey beklemiyorum. Bişeyler çıkarda mutlu olursam, oh ne güzel. Bekleyipte gelmediğinde mutsuz olacağıma böyle daha iyi. Beklenti yok = Sıkıntı yok
Beklentinin sıfır noktası intihardır. Herkesin beklentisi var. Nefes alıp verdiği sürece olacak. En yok diyen bile üstünü örtmüştür sadece. "Yok gibi yapıyordur"
Sıfır beklentideyim şu an ve bundan önce 2 senedir yeni yıla beklentilerle giricem çünkü beklentide olduğum en azından planladığın şeyler var uzun zaman sonra hayal kırıklığı olsun istemiyrm
Umudumuz beklentilerimiz olmasa hayat çekilecek şey değil. Sonrasında üzülmemek için hayallerimi sınırlıyorum biraz ama sınırlanmış hali bile %70 e denk gelebilir
Herkes diyor ki küçükken çok mytluyduk lan.. bende diyorum ki o zamanki tek beklentin bakkaldaki tek bir lalipop. . simdi neler bekliyorsun hayattan... beklentim sıfıra yakinlasti ve cok mutluyum.. artik bakkaldaki lalipop beklentim de yok. ..
Ya eyvallah beklentiler üzerde insanız ve bir kalbe sahibiz hadi biraz gerçekçi olalım. İstemesekte beklenti içinde buluruz kendimizi. Bu durumda ben bir %50 falan🙈 beklenti içindeyim
En İyi Cevaplar