Evet, değerli gençler,
Size karşı aynı hatayı 2 kez yapan insanlar hakkında nasıl davranır, ne düşünürsünüz?

#Hatalar #AynıHatalar #Yampirik #Şahsiyet
Size karşı aynı hatayı 2 kez yapan insanlar hakkında nasıl davranır, ne düşünürsünüz?


Deliriyorum işte ben buna, ben birşeyi yapma diyorsam ve aynı şekilde devam ediyorsa hatta umursamıyorsa kafasını koparasım geliyor 😒Olmaz olsun böyle insan
Hata yaptığının farkındaysa sıkıntı büyük yoksa tekrar uyarılır
1 olur 2 olur affedebilirim. Tabiki bu hatanın boyutuna göre değişir, affedip affetmemem.
Fakat ne olursa olsun en fazla 3. de kesin defederim artık.
üçüncüsüne fırsat vermeyi canla başla beklerim, benden çıkar artık
Cevap
15Cevap
Aynı hatayı yapması onun ahmaklığıdır o hakkı vereceksem oda benim saflığımdır. O hakkı vereceğimi sanmıyorum ama.
Ben beynsiz oldugum icin affedip hicbirsey olmamis gibi davraniyorum. Siz boyle olmayin basa bela iyi niyet ve aptallik
ilki'nde söylemediğim yanlışı izah ederdim, makul cevap gelmezse, olayın şiddetine göre, bende tavrımı alırdım
Bazen affetmek tekrar kazık yemekle eş değerdedir başkanım
Demek ki o böyle biri. Onu böyle kabulleniyorsam kabullenirim, kabullenemezsem güle güle ona.
alenen savaş ilan etmediği sürece sabırla beklerim.
2. defa aynı hayatı yapacağı bir ben bulamaz karşısın da
temkinli davranırım ama seviyosam aptal olurum gözüm bişi görmez..
yaklasik 1 yila kadar 2 degil 200 defa ayni hatayi yapani affediyordum simdi ilkinde siliyorm
Ikinci defa hatta degildir bence. Ve onunla ilgili Keserim
2. Kez aynısını yapmaya dötü yiycek kimse yok hayatımda😏
2. kez yapıyorsa hata olmayı geçmiş. o insanla ilgimi keserım sanırım.
Hata yapan esektir
Iki kere hata yapan eseoluesektir
Kasti olarak yapıyor der tezkeresini veririm
Eğer çok rahatsız olduğum bir konuysa ve bunu biliyorsa yinede 2. Kez yaptıysa telafisi zor olur
Güven, tek kullanımlıktır...
İkincisine affım yok..
#Vesselam
3. hatayı yapma fırsatı vermen
profil fotonu niye değiştin olmamış 😏
2. yi affetmem, severim.
Baskanim..
Ikinci sansi kimseye vermiyorum ben :/
güven bir kere yıkıldı mı bir daha inşa olmaz
abi zor be yeniden şans vermesi
İlişkimi keserim kestim de.
Hayatımdan çıkartırım.
Allahın hakkı 3 tür. der 3 üncüyü beklerim
İkincide yol veririm
Olur öyle şeyler
2. de afftmem
Hiç başıma gelmedı..
sektir ederim
Bir daha güvenmem
affetmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar