Gay duygularım var canım çok acıyor ne yapmalıyım?

Kesinlikle sx istemiyorum bir erkekle sx bana göre değil. Ama erkeği duygusal olarak sevebiliyorum. Şu anda da sevdiğim biri var unutmaya çalışıyorum olmuyor bu duygulardan kurtulmaya çalışıyorum olmuyor. Canım çok acıyor bazen kendimi öldürmeyi bile düşündüğüm oluyor. Ne yapmalıyım bana bir yol gösterin? ( psikoloğa git demeyin )
Gay duygularım var canım çok acıyor ne yapmalıyım?
Cevapla