Sizce erkekler mi daha çok içine kapanıklar, yoksa kadınlar mı?

Sizce erkekler mi daha çok içine kapanıklar yoksa, kadınlar mı?
Erkekler, kadınlara oranla daha utangaç ve çekingen oluyorlar. Sizce bu özellikler peşinde içine kapanık bir insan olmasını tetikler mi? Sizce erkekler mi daha çok içine kapanıklar yoksa, kadınlar mı?

Erkekler
Kadınlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce erkekler mi daha çok içine kapanıklar, yoksa kadınlar mı?
Cevapla