Sevmediğim kafama taktığım insanları durmadan stalkliyorum ve kıskanıyorum böyle olmak beni üzüyor?

Çok saf iyi bir kızım herkese yüzüm güler. Ama kendime anlam veremiyorum bu arada mezuna kaldığımdan beri herkesten uzaklaştım görüştüğüm kimse yok acaba tek kaldığım için mi oluyor ben böyle biri değildim herşeyi takan kıskanç birtip oldum kendimden utanıyorum 😢
Sevmediğim kafama taktığım insanları durmadan stalkliyorum ve kıskanıyorum böyle olmak beni üzüyor?
Cevapla