Akşam olunca insanın içine neden bir hüzün çöker, biten bir gün mü hüzünlendiren yoksa karanlık mı bu duyguyu yaşatan?

Akşam olunca insanın içine neden bir hüzün çöker, biten bir gün mü hüzünlendiren yoksa karanlık mı bu duyguyu yaşatan?
Akşam olunca hüzünlenir insan..
Üstüne gelir duvarlar..
Anlamsız bir şekilde mutsuzluk çöker yüregine..
Nedir bunun sebebi?
Biten bir gün mü insanı hüzünlendirir..
Yoksa karanlığımı sevmez insanlar özünde...
Akşam olunca hüzünlenir misiniz? cevabınız evet ise nedeni hakkında bir fikriniz var mı?
Eğer cevabınız hayır ise siz şanslı kişilerdensiniz




Akşam olunca insanın içine neden bir hüzün çöker, biten bir gün mü hüzünlendiren yoksa karanlık mı bu duyguyu yaşatan?
Cevapla