Sosyal izolasyon şemasına sahip olanlar var mı, nasıl kurtuldunuz?

Sosyal İzolasyon Şemasının Genel Sunumu Sosyal izolasyon şemasına sahipseniz kendinizi tüm dünyadan ve diğer insanlardan ayrı hissedersiniz. Sebebini tam olarak izah edemeseniz bile diğer insanlardan farklı olduğunuzu düşünürsünüz. Kendinizi bir grubun parçası, bir gruba ait olarak algılayamazsınız. Gruplar söz konusu olduğunda kendinizi izole ya da dışarıda kalmış hissedebilirsiniz. İki kişiyi aşan topluluklarda kendisinizi rahatsız hissedebilirsiniz. Sosyal izolasyon şeması kusurluluk şeması ile birlikte, sosyal fobinizin temel psikolojik dinamiklerinden biri olabilir.

Birebir uyuyor bana... maalesef en kafa dengi insanların arasında bile olsam kendimi sürekli dışlanmış ve diğer insanlar tarafından sıkıcı bulunan biri olarak görüyorum. Kendime güvenim yok. Herkes gülüp keyif alırken, sohbet ederken, ben bir köşede sessiz oturuyorum. Arada bir konuşmalara dahil oluyorum. O insanlar kadar neşeli olup anı yaşıyamıyorum. Konuşcak bir şey bulamıyorum. Birisi benimle ilgilenmediği soru sormadığı müddetçe girişken olamıyorum. Yalnızlığımı gidermek için insanlarla görüşsem bile daima yalnız hissediyorum. Bundan nasıl kurtulurum?
Güncellemeler
+1 yıl
? Sosyal izolasyonlular nerdesiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Hmmmmmm
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Sosyal izolasyon şemasına sahip olanlar var mı, nasıl kurtuldunuz?
Cevapla