
#sabırsızaşık

Oyyyy ben o iki minnakı yerim :-) taşa bakar Gül bahçesi görürüz evvelAllah elhamdülillah. her gecenin bir sabahı vardır, karanlığın en koyu olduğu an , şafağın sökeceği anıdır. elhamdülillah gecelerim bitti , gündüzlerimin hakkını vermek lazım bundan sonra :-)
Sabah yeniden hatırlamaktır yaşamayı... geceleri gündüze çeviren Allaha hamdolsun :)
Hamdüsenalar olsun :-)
Amiinn :)
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim hakkındı :)
:-) :-)
İyi niyetle bakarsan iyiyi güzeli görürsün. Niyetin kötüyse güllere baksan ottan başka bişi değildir o sana😊
Güzel bakan güzel görür :)
Taşlara bakıp çiçekleri görebilen kaç kişi varki, herkes çiçekteki dikeni bulma derdinde.
Cevap
0Cevap
Her konuda her meselede mutlaka olumlu bir yan vardır. Yarisina kadar dolu bardağa bakıniz. Ne görüyorsunuz diye sorsam 😊?
Bardağın dolu tarafı, değeri bilinmeyenlerdir. açgözlülükle yarım sayılan, zaten dolu olduğundan emek istemediği düşünülenlerdir... kırılınca anlaşılır bazı değerler...
Bakış açınıza 10/10😊
Teşekkürler :)
Taşlara bakıp çiçekleri görebilse herkes keşke...😊
Taşlara bakıp çiçekleri görmek en büyük erdem
Güzel bakmak güzel görmeye vesile...
karanlığa bir ışık olmak marifet
Taşlara bakıp iç geçirmek marifet. Uyu beybi
Resme bak ya 😊 kıyamam
İkiside bakış açısına bağlı muhteşem yetenek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar