Serseri kız aynı dilenciye benzer Nakadar versen ister de ister Efendi kız tevazu sahibidir olduğuyla yetinir. Arkadaş demiş ki: İyi kızlar yakalanmamış kötü kızlardır sözüne inanırım ben. "En ummadığın kişi baş yarar." Gerçekten varsa da onlara diyecek lafım yo
Tırnak içine aldığım kısıma katılıyorum. Ama iyi kız yakalanmamış dedi. Aslında o kız serseri kız. iyi efendi kız kisvesine bürünmüş. O zanan buna nerderis Arkadaşın son sözü: Gerçekten var! ama onlar efendi kız değil.
İkisinden de yarı yarıya ruh taşıyorum. Hanım olduğunda sorumluluklarım var diyosun daha kendi halinde ve mantıklı oluyosun. Ama serseri olunca asi ve başına buyruk oluyosun dünya umrunda olmuyor.
İkisi arasındaki fark hanımefendi kız ağırdır nerde nasıl davranması gerektiğini bilir güzel dinleyicidir aynızamanda nazik yumuşak hıyludır sebepsiz yere kırıcı konuşmaz mütevazidir serseri kızlar ise bencilik odaklıdır kendin fazla umursar bakışında bile kibir vardır bakımlı olabilir ama zamanla herkesi uzaklaştıran bir tutumu vardır kalp kırmak çok normaldir vs vs
Oturup kalkmasını bilen efendi olan ve karşısındakine değer veren hanımefendi kızdır. Biraz erkeksi davranan ve pek ele avuca sığmayan kızlarada serseri derim ben. 😊
En İyi Cevaplar