Tipsizim, utangacım, ailem için hayal kırıklığıyım nasıl hayat bu?

şuana kadar ne bir kızı sevdiğim oldu nede çıkmışlığım. ailemin benden tek beklentisi vardı onuda boşa çıkardım, her gün illaki birisi ne kadar tipsizsin diyor kafayı yemek üzereyim ulan bir insanın hiç mi iyi bir özelliği olmaz be
Tipsizim, utangacım, ailem için hayal kırıklığıyım nasıl hayat bu?
Cevapla