Erkeğim ve istemesem de konuşmam feminen. Çok rahatsız oluyorum ve yardımlarınız, önerileriniz var mı merak ediyorum?

Merhaba arkadaşlar.

Başlıkta belirttiğim gibi bir sorunum var. Benim konuşma şeklim istemsiz olarak ''aşırı kibar ya da feminen'' denecek türden. Bunu isteyerek yapmıyorum ve düzelmesi için çaba sarfediyorum. Erkeksi konuşmak için kendimi zorluyor, kendi konuşmamımı an be an dinliyorum. Çevrede bu konuda yorumlar yapılıyor mudur diye düşünmekten dolayı hasta olacak dereceye geldim. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardımcı yanıtlarınızı benden esirgemeyin. :(
Erkeğim ve istemesem de konuşmam feminen. Çok rahatsız oluyorum ve yardımlarınız, önerileriniz var mı merak ediyorum?
Cevapla