Eşim kalbimi çok kırdı tepkimi nasıl koymaliyim?

Çok ağır konuştu küfür etti hakaret etti eşimin ailesinin durumu çok iyi ve biz kiradayiz tek maaş giriyor abisi çalışıyor ve 28 yaşında aklı dengesi de yerinde ve sürekli esim abisinin ihtiyacini karşılıyor bende güzel bir dille anlattım önceliği evinin ihtiyaci ve benim ihtiyacımin olduğunu demedigi laf hakaret kalmadi:( kalbim kırıldı ve hiçbirşey olmamış gibi haftasonu dışarı çıkalım diyor ve hiç içimden gelmiyor gitmek sizce napmaliyim
Eşim kalbimi çok kırdı tepkimi nasıl koymaliyim?
Cevapla