
Çiçek taşımakta ne varmış ben onu anlamadım.
Arkadaşlarım çiçekle işleri olunca genellikle ben taşırım.
Yoksa beni mi çok yırtığım? 😂

Ben anliyorum galiba.. bikez hastane yolunda aldim hastaneye varincaya kadar kimisi tuhaf tuhaf bakti kimisi banami aldin gibi sacma sorular sordu bidaha tövbe ettim
Utanacak ne varmış bunda alla alla 😇
😊😊
Teşekkür ettim 😊
yav millet yalandan bide gül alıo kıza demesin die :P taşımıoz :D
Çünkü biz erkeler keresteden yapılmayız 😂
Cevap
1Cevap
Nasıl tutacaklarını bile bilmiyorlar cidden. d konuya yabancı olanlar utanıyordur onlara iyilik yapıp alıştırmak lazım. d
Neymiş efendim karizmaları çiziliyormuş çok saçma 😏
Turk toplumunda erkekler sert olmasi lazim diye bir dusunce var. Cicekli adam light erkek grubuna giriyor. Onun icin cevre ve toplum baski mi desem tam kelimeyi bulamadim bir utanma olusabilir.
Emanet durduğu içindir sevgileri gerçek olmadığı içindir kalpten sevende olmaz..
Saçma bir şey birini sevip Çiçek almak kadar güzel bir şey yok
Bilmiyorum dün gördüm elindeki gülü nasıl taşısa bilemedi garibim :D arkasında tuttu en sonunda :D
Zorla almak zorunda olduğunu hissettiği için alıyorsa taşımaya da utanır. İçinden gelerek aldıysa zaten kendine güvenli bir kişidir.
Odun olana cicek yakismiyor ondan sanirim 😂😂
Yok yokk sen hint kumasisin 😂😂
😂😂😂cicek siz gitme ama
Ben olsam bnde utanırım
😂
Bende taşıyamam utanırım :D
yemek alınca tepsi taşımayada utanıyolar
Hiç anlamış değilim.
Alışkın değiller çünkü
bence utanılacak bişey yok
layt erkek derler 😂
so cute
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar