Erkekler ellerinde çiçek taşırken neden utanıyorlar?

Erkekler ellerinde çiçek taşırken neden utanıyorlar?

Çiçek taşımakta ne varmış ben onu anlamadım.
Arkadaşlarım çiçekle işleri olunca genellikle ben taşırım.
Yoksa beni mi çok yırtığım? 😂




Erkekler ellerinde çiçek taşırken neden utanıyorlar?
Cevapla