Birine ya da birilerine değer veriyorsunuz ama karşılığını alamıyorsunuz. Bu durumlar ne yaparsınız? Karşılık beklmeden değer vermeye devam eder misiniz?
Verdiğiniz değerin karşılığını alamayınca ne yapıyorsunuz?
Özel bir şey yapmıyorum, içimden nasıl geliyorsa öyle davranıyorum. Değer veriyorsam, değer verdiğim insanın değer verdiğimi hissetmesini istediğim için bunu gösteririm, karşılık beklediğim için değil. Beklemesem de insanın yapısında olan bir şey bu, karşılığını alamayınca üzülür. Beni üzen bir durum olursa da susarım, biraz geri çekilirim.
çok değer verdim öyle karşılığını alamadan, sonra kendi kendine inceldi, inceldiği yerden koptu. içimden artık değer vermek de gelmiyor. on yıldan fazla olan arkadaşlığın çürüdüğüne şahit oldum kendi gözlerimle.
Karşılık beklemem kimseden. Kime değer verdiysek götü arşa çıktı o ayrı
5
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Değer verdigini sanmıssindir belki, karşıdaki insan değer vermediğini anlayınca uzaklaşmıstır ve sen bunu bir tarafları kalktı sanıyorsundur. Madalyonun diğer yüzunede bakmak lazım.
Devam ederim. Birilerine değer vermek benim için zor. Aynı şekilde değer vermeyi bırakmakta zor. Sorarsan da değer verdiğim tek kişi var o da benim can dostum.
Verdiğim Değeri Faiziyle Geri Alıp Çaktırmadan Sömürge Sistemine Geçiyorum Sonra Bana Köpek Oluyorlar :D :D :D Kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm herkesi hasta ederim ederim ederim tın tin çınnnnnnnn :D
Herkes ektiğini şeyi biçiyor ben buna inanıyorum değer verdiğim birisi bana değer vermediği zaman o kişi başkasına değer verdiği zaman başkası bana değer vermiyor yani yaşattığını yaşıyor
En İyi Cevaplar