Bir insan sevmediği, aşık olmadığı hatta azıcık nefret ettiği birini neden sürekli düşünür?

Sevmiyorum o kişiyi hatta nefret bile ediyorum aşık değilim kısaca ona karşı birşey hissetmiyorum ama onu düşünmeyi durduramıyorum. Nefret ediyorum bu durumdan onun hakkında saçma saçma rüyalar görüyorum
düşünmek istemiyorum ama sürekli düşünüyorum
neden böyle oluyor. Kendimi sürekli onu düşünürken buluyorum.
Nasıl durduracağım bu durumu napmam gerek birşey Önen lütfen..
Bir insan sevmediği, aşık olmadığı hatta azıcık nefret ettiği birini neden sürekli düşünür?
Cevapla