Yaşadıklarımı kafamda çok büyütüyorum. Her şeyi sorun ediyorum ne yapmam gerekiyor?

Psikolog diyecekler şimdiden okumayı bıraksın çünkü psikoloğa zaten görünücem. Psikolojim bozuldu son zamanlarda. Bir şeyleri sorun etmeden duramıyorum. Küçücük şeyleri kafamda çok büyütüyorum kendimi yoruyorum hatta intihar etmek bile aklımdan geçti. Beynim bana karşı geliyor gibi. Küçükkende böyleydi. Ama bu sıralar daha fazla. Artık yaptığım her şeyi sorgular oldum. Artık kendimi bir deli olarak mı yoksa kötü bir insan olarak mı görüyorum anlayamıyorum. Delirdiğimi düşünüyorum akli denge mi yitirdiğimi düşünüyorum. Zamanında kötü şeyler yapmıştım yani insanları üzdüğüm olmuştu. Aslında yaptıklarım basit şeyler olsa bile kendimi çok üzüyorum. Yalnızlık korkumda var. Arkadaşlarımdan ve ailemden uzak kalırsam yalnız başıma kalırsam, kimse beni sevmezse gibi. Kendimi suçlu hissetmekten bıktım. Son zamanlarda insanlarla iletişimim azaldı. Ne yapacağım bilmiyorum. Sizce ne yapmalıyım?
Yaşadıklarımı kafamda çok büyütüyorum. Her şeyi sorun ediyorum ne yapmam gerekiyor?
Cevapla