
Sence senin karakter olarak en büyük kusurun nedir? Mesela ben sorumluluklarım konusunda çok ihmalkar yapıda bir insanım. Peki ya sen?
Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈

Sorumluluklarımı ihmal eden bir yapım var benim de. Onun dışında fazla detaycı, çok derin düşünen, ilerisini hayal eden birisiyim. Bu sebeple zihnimde çok soru işareti bitiyor. Bu da ister istemez ön yargıları doğuruyor.
Çevrem umursamazlığımdan, açıksözlülüğümden ve duygusuzluğumdan şikayet eder tabii ben bunların kusurum olduğunu düşünmüyorum.
Haksız olduğunu bilmeme rağmen sırtımı dönemediğim çok insan var. Bu özelliğimi hiç sevmiyorum.
Çok inatçı biriyim 🤔😂
Yavruuuu sonunda siteye girebildin 😍
Aşkım ben hep buradayim ama seninle saatlerimiz uyuşmuyor genelde =// Ayyy o günü özlemle bekliyor olacagim 😘😘
Cevap
26Cevap
Yerli yersiz vicdan yapıyorum. Arada birden saçma bir sebepten yükseliyorum falan büyük kusur değilde ben hoşnut değilim. Büyük kusurum ise yok sanırım.
Fazla iyimser olmak bana zararı daha çok oluyor sanki.
Birde kafama ne koyduysam onu yaparım kimse vazgeçtiremez.
emir komuta zincirini bozuyorum bazen. çünkü savundugum düşünce neyse kişiliğim neyse ben oyum dışına çıkamam
Ben fazla iyiyim sanırım ?
Ve bu iyilik meleği olamam bana çok yara açıyor 😒
Siz nasıl ciddi oluyorsunuz ya ben hep: arekscksjscksndjcj
İnsanları çabuk silerim ama sonra analiz yaptığım da pişman olurum... Bu da benim.
Boşveremiyorum kuzum, içime atıyorum dert sahibi oluyorum
aklımdan gecenleri tak diye soylemem bu sayede karşımdaki insanı kirmam
çok inatçı bir insanım, bir konuda karar verdiysem asla fikrim değişmez bu korkunç
Detaylara çok takılıyorum ama kendimi bundan alamıyorum.
Yariyolda birakma potansiyelim var sorumluluk bilincim zayif uyumsuzum daha cok var da kalsin
Tembel ve umursamazım bir de duygularımı belli edemiyorum
Düşündüm de hiç kusur bulamadım. Cahiller ile diyaloğa giremiyorum küfür edip günaha giriyorum. Belki biraz peygamber sabrım olsa onu da dizginlerdim ama bu cahiller peygamberi küfürbaz yapar beni geç
açıksözlü konuşuyorum ve bazen birilerini kırıyorum
belkide daha az utangaç biri olmayı isteyebilirdim.
Yapılan işler konusunda mükemmeliyetçi olmam. Yavaş yavaş sıyrılıyorum ama şükür.
Her zaman ortaya çıkmasada biraz tersim bir anda pire için yorgan yakıp silip süpürürüm
Saf bir insan olmam olabilir :( çakal değilim yani , ama bu zamanda çakal olmak lazım
karakter olarak bir kusurum yok ama dış görünüş olarak kusur havuzunda yüzüyorum
Çok açık sözlüyüm (sır saklama konusu dışında), içim dışım bir...
kolay güvenirim karşımdaki insanı kendim gibi gördüğüm gibi belkide bu en büyük kusurm olabilir onun haricinde dürüst samimi açık sözlü olmam.
Kusurun yokcgibi ama. ben. sinirliyim kuruyorum odur herhalde dusundumde
Fazla çekingenimdir
Bencilliğim
-Gecen bol olsun.-
İnatçı ve kıskanç olmam
Aşırı derece açık sözlü olmam.
Kolay güvenen fazla dürüst.
Sinirli bir yapım var.
Karamsardım fazlasıyla
Birazcık ama çok azcık inatçıyım sanırım.
Banane söylemicem kusurumu 😬
kolay güvenen herkese inanan insan olmam
İnatçı ve gururum var biraz.
biraz fazla pozitifim galiba
Cok hizli kirilgan ve hassas biri olman
Biraz fazla hümanistim
çok iyiydim sonradan düzeldim hdhdhdhhs
Ben karaktersizim kişiliğim bozuk
Bazen çok detaysız iş yapıyorum
Riskli
Kusur yok kendime gore mukemmelim
Karaktersizligim en buyuk kusurumdur.
Yalnızlığa olan düşkünlüğüm galiba.
herkesi kendim gibi sanmam
Aşırı gururum ve dengesiz tavırlarım
Şeytan değilim ama fikirlerim aynı
Çok çabuk sinirlenip karşımdakini kırabiliyorum
insanları kendim gibi bilmem
Hırslı ve sabırız olmam
Tembellik
Fazla fedakarlık
Sadistim
Kinciyim biraz
Hakedene ağzının payını veremiyor olmam.
karaktersizim ben..
Sogukkanlılık
İnsanlara güvenmek
Aşırı duygusal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar