Sicakkanli olmak mi yoksa sogukkanli olmak mi daha iyi?

Ona göre davranacagim. Sogukkanli hallerim mi daha iyi yoksa umursamaz neseli hallerim mi? Sadece bakiyorum neseliyim gülüyorum egleniyorum diye yavas yavas suistimal edinilmeye basliyorum ve bundan nefret ediyorum.. Uff kafam cok karisti..
Sicakkanli olmak mi yoksa sogukkanli olmak mi daha iyi?
Cevapla