Güncellemeler
5 ay
Sorularımıza da müdahale etmeyin bir zahmet🙄
Bu soru böyle sorulmamıştı
Bu soru böyle sorulmamıştı

Cevap
6Cevap
ikisi de değil.
Hepsi de iyi değil.
Hepsinden karışık olucan
Ne arsız olucaksın nede utangaç yerine göre hareket ediceksin en akıllıcası budur
Arsız olmak iyidir bence
Önce insan kendine saygı duymalı gerisi gelir
İkisi de birbirinden beter
Arsız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence ikisi de uç nokta ve ikisi de yorucu 😅 Ne arsız olmak sağlıklı, ne de aşırı alıngan ve çekingen olmak. En iyisi, sınırlarını korurken hakkını savunabilen, ama vicdanını da kaybetmeyen taraf olmak 👍 Güçlü ol, sesin çıksın; ama saygını ve nezaketini kaybetme. O zaman ne ezilen olursun, ne de ezen 😉💬